Burken.!

Min älskade burk är tillbaka, pratar inte om någon plast burk el så. Utan min data burk (: känns gött och ha den på hemma plan igen. Fredrik har varit snäll och tagit sig ann om den igen. Tack snälla. Så fort jag fått i ordning på eknomin igen, då ska jag köpa något du vill ha. Kanske en bra bok, ett spel el något annat liknande. Eller kanske bara bjuda på en pizza! iaf något som tack för all hjälp. Hoppas nu att min älskade dator vill fungera lite längre än 1månad denna gång. Annars blir jag toookig! ^^

Ska snart dra på lite ljuvlig musik och rocka loss med dammsugaren och sen tvätta golven. Har bara 2 rum kvar (: sen äntligen kan jag pussta ut. Funderar på att slå på en film sen el något. Får se ^^

Antar att jag snart måste lämna tillbaka denna dator jag sitter vid snart, Jimmys bärbara :( kommer bli tråkigt. För det har verkligen varit riktigt underbart och sitta vid denna dator. Just att man kan flytta runt på den. Och på kvällarna har jag kunnat legat i sängen och se på filmer och man har kunnat se filmen på nära håll. Min dator står en bit bort från sängen, så jag kan inte läsa texten :S men som sagt vad den är ju inte min, så snart får han tillbaka den! :) Tack snälla för lånet, hade det inte varit för dig så hade jag inte haft en dator på skit länge...

Nina & Tony har varit här på besök en stund (: tack för att ni kom. Det var riktigt skoj! Köpte lite fika som jag bjöd på. Trodde inte Tony skulle äta då han inte är sådär överförtjust i fikabröd, men denna gång så åt han...

Nej städa ska jag göra nu. Sen äta också. Vilket jag inte har gjort ännu. Tackar för mig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Burken.!

Min älskade burk är tillbaka, pratar inte om någon plast burk el så. Utan min data burk (: känns gött och ha den på hemma plan igen. Fredrik har varit snäll och tagit sig ann om den igen. Tack snälla. Så fort jag fått i ordning på eknomin igen, då ska jag köpa något du vill ha. Kanske en bra bok, ett spel el något annat liknande. Eller kanske bara bjuda på en pizza! iaf något som tack för all hjälp. Hoppas nu att min älskade dator vill fungera lite längre än 1månad denna gång. Annars blir jag toookig! ^^

Ska snart dra på lite ljuvlig musik och rocka loss med dammsugaren och sen tvätta golven. Har bara 2 rum kvar (: sen äntligen kan jag pussta ut. Funderar på att slå på en film sen el något. Får se ^^

Antar att jag snart måste lämna tillbaka denna dator jag sitter vid snart, Jimmys bärbara :( kommer bli tråkigt. För det har verkligen varit riktigt underbart och sitta vid denna dator. Just att man kan flytta runt på den. Och på kvällarna har jag kunnat legat i sängen och se på filmer och man har kunnat se filmen på nära håll. Min dator står en bit bort från sängen, så jag kan inte läsa texten :S men som sagt vad den är ju inte min, så snart får han tillbaka den! :) Tack snälla för lånet, hade det inte varit för dig så hade jag inte haft en dator på skit länge...

Nina & Tony har varit här på besök en stund (: tack för att ni kom. Det var riktigt skoj! Köpte lite fika som jag bjöd på. Trodde inte Tony skulle äta då han inte är sådär överförtjust i fikabröd, men denna gång så åt han...

Nej städa ska jag göra nu. Sen äta också. Vilket jag inte har gjort ännu. Tackar för mig. Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback