Mathandlat :)

Mathandlingen är avklarad :) mycket gott åkte ner i vagnen, inte alls som det brukar vara då syftar jag på cola, godis och andra onyttigheter! nu bytte jag ut dessa grejer mot frukt och grönsaker :) har bestämmt mig för och ta tag i detta med vikten på allvar..

Dagens lunch består av ris och chili corn carn, det har jag inte ätit på många herrans år :p så det ska bli väldigt gott. Till det blir det ett glas vatten och en massa sallad. Svängde ihop en sallad som består av sallad, gurka, paprika, feta ost och majs (lite majonäs blir det men det är inte den feta varianten) sen blir det ev en knäckemacka med smör.

Efterrätten blir ett äpple i halvor :)

Kvällsmaten blir det havregryns gröt och en äggmacka el kesomacka. Inte planerat det :-)

Godbye kilona, vi syns aldrig mer :p kommer kämpa och jag ska vinna! minst 10kg ner. Sen får ta den tid det tar.. Men det kommer det vara värt..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Mathandlat :)

Mathandlingen är avklarad :) mycket gott åkte ner i vagnen, inte alls som det brukar vara då syftar jag på cola, godis och andra onyttigheter! nu bytte jag ut dessa grejer mot frukt och grönsaker :) har bestämmt mig för och ta tag i detta med vikten på allvar..

Dagens lunch består av ris och chili corn carn, det har jag inte ätit på många herrans år :p så det ska bli väldigt gott. Till det blir det ett glas vatten och en massa sallad. Svängde ihop en sallad som består av sallad, gurka, paprika, feta ost och majs (lite majonäs blir det men det är inte den feta varianten) sen blir det ev en knäckemacka med smör.

Efterrätten blir ett äpple i halvor :)

Kvällsmaten blir det havregryns gröt och en äggmacka el kesomacka. Inte planerat det :-)

Godbye kilona, vi syns aldrig mer :p kommer kämpa och jag ska vinna! minst 10kg ner. Sen får ta den tid det tar.. Men det kommer det vara värt..

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback