Måndag kväll :)

Umgåts med Sanna & barnen idag (: lika trevligt varje gång. Först satt vi evigheter hos henne och sen åkte vi upp till hennes mormor och fikade lite innan vi drog till affären. Handlade hem kattsand och kattmat! För det var näst intill helt slut. Och jag får pengar på torsdag igen, då ska jag in till stan med Nina och stor handla (: hoppas nu att jag får pengar då så det inte blir något strul igen. Skulle inte bli förvånad om något strular (tycker jag haft mycket otur på senaste tiden) nog för att mycket el nästan allt är på väg att ljusna, men ändå vågar man inte hoppas för mycket för man har det på svart och vitt att allt är OK.

Sitter här och väntar på att maten som jag har i ugnen ska bli klar. Blir pommes och hamburgare! (: ska bli gott med lite mat. Har inte ätit något ordentligt på hela dagen (fy på mig) jag vet. Men glömmer och känna efter att man är hungrig när man har kul. Suck, jag som lovat mig själv att inte fuska så med maten. Men vad händer? jo jag fastnar hos Sanna och kommer inte hem fören jag håller på att gå åt av hunger :o uch...

Efter maten ska jag knalla bort till Sanna och se på familjen annorlunda, har blivit en tradition och se på det där (: visserligen har jag 4:an själv så jag skulle kunna se på programmet hemma men roligare med sällskap. Sen efter det ska jag hem och bara chilla. Kanske se på någon film och sen sova...

I morgon ska jag förbi vårdcentralen och boka in en tid, förhoppningsvis får jag en tid hos Mogens (en bra läkare) som jag gått hos förut vid ett annat ärende! Han är bra enligt mig och förklarar så man förstår... Kan jag få honom, så är det nästan värt och vänta på en tid :) och det ärende jag ska inför är inte akut. Klarar nog att vänta. Har jag gått med smärta till och från sen November så klarar jag nog att vänta en månad till om det är så. Och skulle det bli akut får ja väl gå in dit på akut tid..

Annars har jag inga andra saker inplanerade i morgon (: umgås med Sanna som vanligt kanske . Återstå att se i morgon!


Nej nu ska jag nog avsluta här och titta till maten och hoppas på att den är färdig snart, magen kurrar i högans sky ;) ha en bra måndag kväll.. Vet inte om jag uppdaterar bloggen mer idag! ^^



OCH ETT STORT GRATTIS TILL MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Måndag kväll :)

Umgåts med Sanna & barnen idag (: lika trevligt varje gång. Först satt vi evigheter hos henne och sen åkte vi upp till hennes mormor och fikade lite innan vi drog till affären. Handlade hem kattsand och kattmat! För det var näst intill helt slut. Och jag får pengar på torsdag igen, då ska jag in till stan med Nina och stor handla (: hoppas nu att jag får pengar då så det inte blir något strul igen. Skulle inte bli förvånad om något strular (tycker jag haft mycket otur på senaste tiden) nog för att mycket el nästan allt är på väg att ljusna, men ändå vågar man inte hoppas för mycket för man har det på svart och vitt att allt är OK.

Sitter här och väntar på att maten som jag har i ugnen ska bli klar. Blir pommes och hamburgare! (: ska bli gott med lite mat. Har inte ätit något ordentligt på hela dagen (fy på mig) jag vet. Men glömmer och känna efter att man är hungrig när man har kul. Suck, jag som lovat mig själv att inte fuska så med maten. Men vad händer? jo jag fastnar hos Sanna och kommer inte hem fören jag håller på att gå åt av hunger :o uch...

Efter maten ska jag knalla bort till Sanna och se på familjen annorlunda, har blivit en tradition och se på det där (: visserligen har jag 4:an själv så jag skulle kunna se på programmet hemma men roligare med sällskap. Sen efter det ska jag hem och bara chilla. Kanske se på någon film och sen sova...

I morgon ska jag förbi vårdcentralen och boka in en tid, förhoppningsvis får jag en tid hos Mogens (en bra läkare) som jag gått hos förut vid ett annat ärende! Han är bra enligt mig och förklarar så man förstår... Kan jag få honom, så är det nästan värt och vänta på en tid :) och det ärende jag ska inför är inte akut. Klarar nog att vänta. Har jag gått med smärta till och från sen November så klarar jag nog att vänta en månad till om det är så. Och skulle det bli akut får ja väl gå in dit på akut tid..

Annars har jag inga andra saker inplanerade i morgon (: umgås med Sanna som vanligt kanske . Återstå att se i morgon!


Nej nu ska jag nog avsluta här och titta till maten och hoppas på att den är färdig snart, magen kurrar i högans sky ;) ha en bra måndag kväll.. Vet inte om jag uppdaterar bloggen mer idag! ^^



OCH ETT STORT GRATTIS TILL MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback