Rederiet <3

Maten jag nämnde som jag skulle äta tidigare, potatis fiskpinnar och rårivna morötter blev lyckat och oj vad gott det blev (: vid halv åtta tiden gick jag bort till Sanna och tittade på programmet du blir vad du äter. Mycket bra program. Drack lite te till det.. Mumsigt! sen efter det var det meningen att jag skulle gå hem men blev kvar på en kaffe också. Nu är jag hemma, har varit det 10min kanske. Har precis utfodra mina katter. Vet inte vad det är som har hänt med Lina :o hon brukar vara ett riktigt matbrak men har blivit kräsen på blötfoder. Den mat jag ger blir kvar någon dag och så blir den sådär hård och mörk i färg. Med andra ord inge fräsch. Varför har hon minskat på mat ätandet? Håller hon på med någon bantnings kur, kanske lyssnat för mycket på mig om mitt tjat om vikt hit och dit. Eller är hon bara inte lika sugen?! jag vette katten. Aja.

Ska snart krypa ner i "soffan" har ju ingen ordentlig soffa eftersom jag sålde dom förut :) så jag har en säng i tvrummet som duger lika bra som soffa :p meningen är ju att jag ska införskaffa ordentliga soffor såsmåning om . Hur som helst ska iaf krypa ner här och se på gammla avsnitt på rederiet <3 nostalgi (: sen sluta mina blå ögon och sova.. Ska bli skönt, är trött. Btw, sover i tvrummet nuförtiden. Hehe! Måste vaiera mig lite. Egentligen ska jag väl sova i sovrummet, men inte blivit så :p

Uch, mår inte tipp topp :( har ont, vet inte om det bara är visdomstanden som spökar el om jag har ont i halsen :o kan vara bägge delarna. För riktigt ont i halsen har jag inte heller. Aja sak samma det lär ju märkas. Fast känner mig lite halv seg i kroppen också, ont i huvudet nu så det kan vara något på G. Men som sagt vad det lär märkas!

Nej film och sova kanske. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Rederiet <3

Maten jag nämnde som jag skulle äta tidigare, potatis fiskpinnar och rårivna morötter blev lyckat och oj vad gott det blev (: vid halv åtta tiden gick jag bort till Sanna och tittade på programmet du blir vad du äter. Mycket bra program. Drack lite te till det.. Mumsigt! sen efter det var det meningen att jag skulle gå hem men blev kvar på en kaffe också. Nu är jag hemma, har varit det 10min kanske. Har precis utfodra mina katter. Vet inte vad det är som har hänt med Lina :o hon brukar vara ett riktigt matbrak men har blivit kräsen på blötfoder. Den mat jag ger blir kvar någon dag och så blir den sådär hård och mörk i färg. Med andra ord inge fräsch. Varför har hon minskat på mat ätandet? Håller hon på med någon bantnings kur, kanske lyssnat för mycket på mig om mitt tjat om vikt hit och dit. Eller är hon bara inte lika sugen?! jag vette katten. Aja.

Ska snart krypa ner i "soffan" har ju ingen ordentlig soffa eftersom jag sålde dom förut :) så jag har en säng i tvrummet som duger lika bra som soffa :p meningen är ju att jag ska införskaffa ordentliga soffor såsmåning om . Hur som helst ska iaf krypa ner här och se på gammla avsnitt på rederiet <3 nostalgi (: sen sluta mina blå ögon och sova.. Ska bli skönt, är trött. Btw, sover i tvrummet nuförtiden. Hehe! Måste vaiera mig lite. Egentligen ska jag väl sova i sovrummet, men inte blivit så :p

Uch, mår inte tipp topp :( har ont, vet inte om det bara är visdomstanden som spökar el om jag har ont i halsen :o kan vara bägge delarna. För riktigt ont i halsen har jag inte heller. Aja sak samma det lär ju märkas. Fast känner mig lite halv seg i kroppen också, ont i huvudet nu så det kan vara något på G. Men som sagt vad det lär märkas!

Nej film och sova kanske. Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback