Godmorgon Godmorgon! :)


Vaknade för en liten stund sen, har sovit helt okej :) men saknar mina drömmar, förut drömde jag massor och kom ihåg dom när jag vaknade men nu minns jag ingenting. Vart är ni drömmarna? :o

Ska strax dricka lite kaffe och äta frulle :) uch är nådigt sugen på godis ;p vad som helst choklad, karameller, el söta gelehjärtan ^^ funderar faktiskt på att gå till affären och köpa något litet för en 10a el så.

och det är inte straffbart ;) även om jag har lagt om mina måltider, bytt ut diverse saker onyttiga saker till det nyttiga. Men för det ska man inte leva helt isolerat någon liten chockladbit KAN man faktiskt ta. Så länge man inte häver i sig en hel påse. Men tänker inte leva som jag gjorde förut, kunde dricka 4liter cola under en helg och vräka i mig en ostbågs påse och en massa godis. Nej fyfan...

Nej nu ska jag göra lite vätt ;)kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon Godmorgon! :)


Vaknade för en liten stund sen, har sovit helt okej :) men saknar mina drömmar, förut drömde jag massor och kom ihåg dom när jag vaknade men nu minns jag ingenting. Vart är ni drömmarna? :o

Ska strax dricka lite kaffe och äta frulle :) uch är nådigt sugen på godis ;p vad som helst choklad, karameller, el söta gelehjärtan ^^ funderar faktiskt på att gå till affären och köpa något litet för en 10a el så.

och det är inte straffbart ;) även om jag har lagt om mina måltider, bytt ut diverse saker onyttiga saker till det nyttiga. Men för det ska man inte leva helt isolerat någon liten chockladbit KAN man faktiskt ta. Så länge man inte häver i sig en hel påse. Men tänker inte leva som jag gjorde förut, kunde dricka 4liter cola under en helg och vräka i mig en ostbågs påse och en massa godis. Nej fyfan...

Nej nu ska jag göra lite vätt ;)kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback