Tack Sanna Johnsson.!


Jag vet inte om du följer min blogg. Det har jag aldrig kommit för mig och fråga, kanske skulle göra det ^^ eftersom det här inlägget kommer att handla om dig, Sanna Johnsson! (: du måste ju få chansen och läsa det här..

Jag vill bara säga tack för att du är en helt underbar vän <3 en vän som dig borde alla ha. Är verkligen glad och tacksam att jag fått chansen och bli din vän. Det är som att få en lott, vinna el förvinna! och jag vann det finaste "priset" man kan vinna, nämligen din oerhört fina vänskap.. Du har verkligen bevisat att du är en sann vänn, genom att stanna kvar när jag mått skit, du har lyssnat, stöttat och hjälpt till på många vis. Det är inte alla vänner som stannar kvar när man säger att man mår dåligt.. Men du har funnits där i både vått och tort. Så Tack Sanna Johnsson <3 ett tack kommer alltid kännas som ett för lite. Ska verkligen gott göra dig när jag fått i ordning på min ekonomi! :) oavsett vad du än säger, hihi!

Bara för att jag inte kommer över precis varje dag som jag gjorde i början, så betyder det inte att jag har tröttnat på dig. Det handlar bara om att jag väljer att göra andra saker som tex ta hand om mitt hem ^^ ringa en kompis el bara sitta hemma och mysa framför en bra film med lite godis. Men jag har inte glömmt dig för det. Så tro inget annat :) hihi. Skulle det vara så att jag har tröttnat på dig el att jag är sur på dig för något då skulle jag absolut säga till.. Jag är en sann vän, en bra vän enligt mig själv och pratar hellre om saker och ting som känns skit än och bara försvinna. Som vi pratade om härom dagen det dummaste man kan göra är och fly från sina problem, för det löser ingenting och det stämmer ju verkligen...

Och en sista sak, verkligen jätte tack för att vi blivit så bra vänner och att du gav mig en chans och bevisa att jag kan vara en bra vän :) för innan jag träffade dig så var jag väldigt ensam, om jag inte umgicks med familjen/släkten men hade inga andra vänner i närheten och så träffade jag dig och fann världens finaste vänskap!



Jag skriver inte detta inlägg för att favorisera Sanna mer än andra av mina kompisar. Men nu är det faktiskt så att Sanna har hjälpt mig väldigt mycket under min jobbiga ekonomiska resa! ^^ genom att bjuda mig på mat, kaffe, fika och annat smått och gott...


Nu ska jag nog avsluta här och fixa något att äta, för min mage kurrar! Hihi. Ha det bra gott folk. Kom ihåg det alla vänner, ni betyder mycket för mig även om vi inte träffas och pratar varje dag. Har inte glömmt er bara för att min tid går till Sanna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Tack Sanna Johnsson.!


Jag vet inte om du följer min blogg. Det har jag aldrig kommit för mig och fråga, kanske skulle göra det ^^ eftersom det här inlägget kommer att handla om dig, Sanna Johnsson! (: du måste ju få chansen och läsa det här..

Jag vill bara säga tack för att du är en helt underbar vän <3 en vän som dig borde alla ha. Är verkligen glad och tacksam att jag fått chansen och bli din vän. Det är som att få en lott, vinna el förvinna! och jag vann det finaste "priset" man kan vinna, nämligen din oerhört fina vänskap.. Du har verkligen bevisat att du är en sann vänn, genom att stanna kvar när jag mått skit, du har lyssnat, stöttat och hjälpt till på många vis. Det är inte alla vänner som stannar kvar när man säger att man mår dåligt.. Men du har funnits där i både vått och tort. Så Tack Sanna Johnsson <3 ett tack kommer alltid kännas som ett för lite. Ska verkligen gott göra dig när jag fått i ordning på min ekonomi! :) oavsett vad du än säger, hihi!

Bara för att jag inte kommer över precis varje dag som jag gjorde i början, så betyder det inte att jag har tröttnat på dig. Det handlar bara om att jag väljer att göra andra saker som tex ta hand om mitt hem ^^ ringa en kompis el bara sitta hemma och mysa framför en bra film med lite godis. Men jag har inte glömmt dig för det. Så tro inget annat :) hihi. Skulle det vara så att jag har tröttnat på dig el att jag är sur på dig för något då skulle jag absolut säga till.. Jag är en sann vän, en bra vän enligt mig själv och pratar hellre om saker och ting som känns skit än och bara försvinna. Som vi pratade om härom dagen det dummaste man kan göra är och fly från sina problem, för det löser ingenting och det stämmer ju verkligen...

Och en sista sak, verkligen jätte tack för att vi blivit så bra vänner och att du gav mig en chans och bevisa att jag kan vara en bra vän :) för innan jag träffade dig så var jag väldigt ensam, om jag inte umgicks med familjen/släkten men hade inga andra vänner i närheten och så träffade jag dig och fann världens finaste vänskap!



Jag skriver inte detta inlägg för att favorisera Sanna mer än andra av mina kompisar. Men nu är det faktiskt så att Sanna har hjälpt mig väldigt mycket under min jobbiga ekonomiska resa! ^^ genom att bjuda mig på mat, kaffe, fika och annat smått och gott...


Nu ska jag nog avsluta här och fixa något att äta, för min mage kurrar! Hihi. Ha det bra gott folk. Kom ihåg det alla vänner, ni betyder mycket för mig även om vi inte träffas och pratar varje dag. Har inte glömmt er bara för att min tid går till Sanna! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback