Godmorgon :)

Vaknade vid 10.00 :) gick upp och gjorde i ordning en god frukost som bestod utav havregrynsgröt med äppelmos, ett glas äppel juice, en tallrik med äpple i klyftor och till sist en smarrig ägg macka på fullkorns bröd.. En riktig lyx frukost :) och så blev det en kopp kaffe till.

Ska strax hiva in mig i duschen och sen dags för städning. Vill inte, orkar inte, men måste. För Carro kommer ev idag kl 14.00 får se om ddet blir av, för vi har lyxas ställa in säkert 3gånger tidigare ^^ och med tanke på detta äckelväder så är det inte säkert att hon har möjlighet att komma..

Sitter och funderar på vad man ska äta som mellanmål och middag ;) men det kommer jag säkert på ^^

Nej duschen var det. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon :)

Vaknade vid 10.00 :) gick upp och gjorde i ordning en god frukost som bestod utav havregrynsgröt med äppelmos, ett glas äppel juice, en tallrik med äpple i klyftor och till sist en smarrig ägg macka på fullkorns bröd.. En riktig lyx frukost :) och så blev det en kopp kaffe till.

Ska strax hiva in mig i duschen och sen dags för städning. Vill inte, orkar inte, men måste. För Carro kommer ev idag kl 14.00 får se om ddet blir av, för vi har lyxas ställa in säkert 3gånger tidigare ^^ och med tanke på detta äckelväder så är det inte säkert att hon har möjlighet att komma..

Sitter och funderar på vad man ska äta som mellanmål och middag ;) men det kommer jag säkert på ^^

Nej duschen var det. Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback