Jordnötter :)

Carro har varit här på lite besök, var riktigt skoj :) bjöd henne på ris och kycklinggryta. Blev riktigt gott. Till det hade vi en sallad som Carro gjorde i ordning. Blev inte så lång visit eftersom hon skulle i väg på 30års fest ;) men bättre än inget. Fast blev ändå nästan 3timmar, men kändes som typ en. Aja sak samma, hihi

Sitter här och äter jordnötter :) så oerhört gott. Ska snart tända lite ljus och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Kanske kika på film. Riktigt sugen på att scrappa också, men vet inte om jag orkar ta fram allt pyssel. Brukar kunna bli så stökigt. Me samtidigt har man gått med i klubben så har man. Och då är det meningen att det ska bli papper, klister och saxar i varje hörn ;)

Har inte så mycket mer och skriva så jag ger mig väl här. Ibland blir det längre bloggande och ibland inget alls ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Jordnötter :)

Carro har varit här på lite besök, var riktigt skoj :) bjöd henne på ris och kycklinggryta. Blev riktigt gott. Till det hade vi en sallad som Carro gjorde i ordning. Blev inte så lång visit eftersom hon skulle i väg på 30års fest ;) men bättre än inget. Fast blev ändå nästan 3timmar, men kändes som typ en. Aja sak samma, hihi

Sitter här och äter jordnötter :) så oerhört gott. Ska snart tända lite ljus och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Kanske kika på film. Riktigt sugen på att scrappa också, men vet inte om jag orkar ta fram allt pyssel. Brukar kunna bli så stökigt. Me samtidigt har man gått med i klubben så har man. Och då är det meningen att det ska bli papper, klister och saxar i varje hörn ;)

Har inte så mycket mer och skriva så jag ger mig väl här. Ibland blir det längre bloggande och ibland inget alls ;)
Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback