♥ ♥ ♥ Glad alla hjärtans dag! ♥ ♥ ♥

Idag är det alla hjärtans dag, el hyvää ystävänpäivää som det heter på finska (: i vanligt fall brukar jag fira denna dag. Men i år skippar jag det, för jag pank tyvärr *suck* annars hade jag mer än gärna köpt en liten blomma, nalle el chocklad till mina nära och kära. Men får väl hoppas man är mer rikare till nästa år så man kan fira den nästa år istället (:  

Tyckte denna nalle var så söt, så den fick äran och vara med här i min blogg (;

Btw håller på att tvättar. Har en enorm tvätthög att ta i tu med. Uch hatar verkligen och tvätta. Tycker det tar lång tid och sen när jag inte har en torkställning så får man försöka trolla fram platser och hänga tvätten på om den inte hunnit torka tills jag har tvättat klart. Så det är ett evigt pysslande med denna tvätt. Ska verkligen försöka ta mig i kragen och skaffa en torkställning, för det skulle det genast gå mycket fortare! Men just nu kan jag bara glömma och köpa någon sådan då jag fortfarande har problem med ekonomin :/ men så fort det har ljusnat så ska jag köpa en sådan! :) ^^


Gillar verkligen den här bilden, ser verkligen ut som  varje gång jag ska till tvättstugan & tvätta ^^ Hihi .

Nej nu borde tvätten i maskinerna vara klara! Får jag hänga upp det och in med mer.. Sen blir det mat (: hungrig...
Ha det gott...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

♥ ♥ ♥ Glad alla hjärtans dag! ♥ ♥ ♥

Idag är det alla hjärtans dag, el hyvää ystävänpäivää som det heter på finska (: i vanligt fall brukar jag fira denna dag. Men i år skippar jag det, för jag pank tyvärr *suck* annars hade jag mer än gärna köpt en liten blomma, nalle el chocklad till mina nära och kära. Men får väl hoppas man är mer rikare till nästa år så man kan fira den nästa år istället (:  

Tyckte denna nalle var så söt, så den fick äran och vara med här i min blogg (;

Btw håller på att tvättar. Har en enorm tvätthög att ta i tu med. Uch hatar verkligen och tvätta. Tycker det tar lång tid och sen när jag inte har en torkställning så får man försöka trolla fram platser och hänga tvätten på om den inte hunnit torka tills jag har tvättat klart. Så det är ett evigt pysslande med denna tvätt. Ska verkligen försöka ta mig i kragen och skaffa en torkställning, för det skulle det genast gå mycket fortare! Men just nu kan jag bara glömma och köpa någon sådan då jag fortfarande har problem med ekonomin :/ men så fort det har ljusnat så ska jag köpa en sådan! :) ^^


Gillar verkligen den här bilden, ser verkligen ut som  varje gång jag ska till tvättstugan & tvätta ^^ Hihi .

Nej nu borde tvätten i maskinerna vara klara! Får jag hänga upp det och in med mer.. Sen blir det mat (: hungrig...
Ha det gott...




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback