"Linskan"

Mitt lilla charmtroll flyttar ev idag till en tjej som heter Helena! OM Lina el Linskan som jag brukar
kalla henne för flyttar då kommer hon få sällskap av en hankatt och det bästa av allt är att hon
kommer att få komma UT. Det tycker jag låter hur bra som helst :D återstå att se om hon flyttar el ej
efter att Helena har varit här. Men som det lät på henne så var hon väääldigt intresserad av min lilla tös!
Har inte fått in det i huvudet ännu, att Lina kanske flyttar idag. Och ännu konstigare kommer det kännas
efteråt om hon flyttar alltså, att helt plötsligt bara ha 2katter kvar. Och dessa 2katter som jag kommer att ha
kvar är pojkar <3 men det funkar det med...

Ska ta och äta något nu, min mage kurrar..... Sen ska jag ta och sätta mig och gosa med Linskan massor. Kanske sista gången, vem vet...

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

"Linskan"

Mitt lilla charmtroll flyttar ev idag till en tjej som heter Helena! OM Lina el Linskan som jag brukar
kalla henne för flyttar då kommer hon få sällskap av en hankatt och det bästa av allt är att hon
kommer att få komma UT. Det tycker jag låter hur bra som helst :D återstå att se om hon flyttar el ej
efter att Helena har varit här. Men som det lät på henne så var hon väääldigt intresserad av min lilla tös!
Har inte fått in det i huvudet ännu, att Lina kanske flyttar idag. Och ännu konstigare kommer det kännas
efteråt om hon flyttar alltså, att helt plötsligt bara ha 2katter kvar. Och dessa 2katter som jag kommer att ha
kvar är pojkar <3 men det funkar det med...

Ska ta och äta något nu, min mage kurrar..... Sen ska jag ta och sätta mig och gosa med Linskan massor. Kanske sista gången, vem vet...

Kramar



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback