Grattis Emelie.!

Grattis Emelie och Björn till sin lilla prins som äntligen har tittat ut i dagsljuset <3 :) hoppas förlossningen gick bra. Nu kan ni äntligen njuta av och vara föräldrar till er lilla pojke! Stort grattis & lycka till...

Emelie är en kompis till mig som gick på samma folkhögskola som jag gick på! Björn gick också där, men kände inte honom så väl. Utan det var mer Emelie jag pratade med. Men känner iaf Björn :) deras bebis var tydligen beräknad 12.e men ingen bebis kom, men NU så. Härligt..

Man blir verkligen super glad för alla som väntar el har fått sin lilla guldklimp, men samtidigt så blir man grön av avund. Man önskar man själv fått uppleva det. Det gör verkligen ont i hjärtat :/ pressa fram ett leende och säga grattis, samtidigt som det hugger till i hjärtat. Och man kämpar för att inte fälla en tår. Jag vet att detta låter säkert jätte sjukt, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag längtar så tills jag får vara med som samma sak. Få ett friskt och välskapt son/dotter :) känns som det är en evighet innan det är min tur. Jag drömmer och längtar verkligen!

Det som är jobbigast är kompisar som HAR barn som sitter och berättar för mig hur mycket dom längtar efter fler, att dom längtar sönder sig typ och så sitter man där barnlös. Då blir man ego och tänker, vad glad för att du har barn och tänk på mig som håller på att gå sönder av sorg för att jag inga har! ^^

Jaja min tid kommer väl, som alla säger. Får väl lita på det. Även om jag VET att en dag kommer jag själv bli mamma så känns det inte som att det kommer bli så. Känns som jag aldrig kommer få ett barn! :/ men men...

Får drömma vidare, och försöka pressa fram ett leende och säga grattis åt några fler mammor innan min tur står på tu! ..
Menar inge illa, att jag inte kan/orkar prata om barn hit och dit och att jag inte alltid kan glädja mig men det är ju för det gör så satans ont. Känns som någon verkligen trycker in en syl vass nål i hjärtat! Försöker vara glad för allas skull, men som sagt vad svårt när det gör så ont...

Btw, nu ska jag snart äntligen äta mat. Blev verkligen en sen lunch idag. Men men ^^ potatis, fiskpinnar och rårivna morötter :) mummsigt! Hihi. Har bestämmt mig för att börja smyga in med lite nyttigheter som mer grönsaker och frukt. Byta ut lite pö om pö :D så till slut kanske man kan gå ner lite i vikt och må bra ...!

Nej se om maten är klar, el potatisen rättare sagt. Känns som den har kokat i evigheter. Suck! Tjingeling och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Grattis Emelie.!

Grattis Emelie och Björn till sin lilla prins som äntligen har tittat ut i dagsljuset <3 :) hoppas förlossningen gick bra. Nu kan ni äntligen njuta av och vara föräldrar till er lilla pojke! Stort grattis & lycka till...

Emelie är en kompis till mig som gick på samma folkhögskola som jag gick på! Björn gick också där, men kände inte honom så väl. Utan det var mer Emelie jag pratade med. Men känner iaf Björn :) deras bebis var tydligen beräknad 12.e men ingen bebis kom, men NU så. Härligt..

Man blir verkligen super glad för alla som väntar el har fått sin lilla guldklimp, men samtidigt så blir man grön av avund. Man önskar man själv fått uppleva det. Det gör verkligen ont i hjärtat :/ pressa fram ett leende och säga grattis, samtidigt som det hugger till i hjärtat. Och man kämpar för att inte fälla en tår. Jag vet att detta låter säkert jätte sjukt, men jag kan verkligen inte hjälpa det. Jag längtar så tills jag får vara med som samma sak. Få ett friskt och välskapt son/dotter :) känns som det är en evighet innan det är min tur. Jag drömmer och längtar verkligen!

Det som är jobbigast är kompisar som HAR barn som sitter och berättar för mig hur mycket dom längtar efter fler, att dom längtar sönder sig typ och så sitter man där barnlös. Då blir man ego och tänker, vad glad för att du har barn och tänk på mig som håller på att gå sönder av sorg för att jag inga har! ^^

Jaja min tid kommer väl, som alla säger. Får väl lita på det. Även om jag VET att en dag kommer jag själv bli mamma så känns det inte som att det kommer bli så. Känns som jag aldrig kommer få ett barn! :/ men men...

Får drömma vidare, och försöka pressa fram ett leende och säga grattis åt några fler mammor innan min tur står på tu! ..
Menar inge illa, att jag inte kan/orkar prata om barn hit och dit och att jag inte alltid kan glädja mig men det är ju för det gör så satans ont. Känns som någon verkligen trycker in en syl vass nål i hjärtat! Försöker vara glad för allas skull, men som sagt vad svårt när det gör så ont...

Btw, nu ska jag snart äntligen äta mat. Blev verkligen en sen lunch idag. Men men ^^ potatis, fiskpinnar och rårivna morötter :) mummsigt! Hihi. Har bestämmt mig för att börja smyga in med lite nyttigheter som mer grönsaker och frukt. Byta ut lite pö om pö :D så till slut kanske man kan gå ner lite i vikt och må bra ...!

Nej se om maten är klar, el potatisen rättare sagt. Känns som den har kokat i evigheter. Suck! Tjingeling och kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback