2010 <3

Ett allra första blogg inlägg måste man ju skriva, nu är det 1januari 2010. Ska man försöka lära sig och komma ihåg och skriva 2010 ist för 2009 :p min nyår var väl inte mycket att hurra för. Men hade min chans att vara i Linde, hos en kompis vid namn Elin. Men det blev ju ändrade planer, så jag har ju mig själv att skylla :/ hade verkligen ingen ork, el lust tidigare under dagen, men sen på eftermiddagen, då kom jag på hur kul det skulle ha varit om jag hade åkt. Försökte ta mig in till linde, men misslyckades :/ så jag fick snällt stanna hemma. Käkade min mat, gosade med katterna och lyssnade på musik. Var väl inte helt fel det heller :p sen vid 23.00 tiden gick jag över till familjen Enosuu, det var trevligt. Pratade lite, tittade på tv och chilla. Strax innan 00.00 slaget gick vi ut och tittade på raketerna. Efterlyste om en nyårs kram tidigare på facebook, och den fick jag. Av Tony själv :) Hihi. Hade han i min famn, mys. Och gud så han kramades. Gullungen, therese stolthet. Världens goaste kusin!

Nu ropar sängen, dags och krypa ner. Och sova några timmar :) men först måste jag ge katterna mat. Mina godingar ♥. Så godnatt folket ;) när ni nu än ska sova.

välkommen,välkommen. Hoppas på ett toppen år! :) ska göra allt jag kan för att det ska bli så bra som möjligt. Har lämnat 2009, och alla tråkigheter bakom mig. Dom fina minnena dom följer med in på det nya året..

3 punkte jag vill ska ske i mitt liv 2010 :)
  • Gå ner i vikt (inte massor, men lite)
  • Få fler vänner
  • Och sist min inte minst finna kärleken ;)
Nej godnatt nu :)


Kommentarer
Postat av: Unfaithfull

det är ett evigt letande på den där kärleken du

2010-01-05 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

2010 <3

Ett allra första blogg inlägg måste man ju skriva, nu är det 1januari 2010. Ska man försöka lära sig och komma ihåg och skriva 2010 ist för 2009 :p min nyår var väl inte mycket att hurra för. Men hade min chans att vara i Linde, hos en kompis vid namn Elin. Men det blev ju ändrade planer, så jag har ju mig själv att skylla :/ hade verkligen ingen ork, el lust tidigare under dagen, men sen på eftermiddagen, då kom jag på hur kul det skulle ha varit om jag hade åkt. Försökte ta mig in till linde, men misslyckades :/ så jag fick snällt stanna hemma. Käkade min mat, gosade med katterna och lyssnade på musik. Var väl inte helt fel det heller :p sen vid 23.00 tiden gick jag över till familjen Enosuu, det var trevligt. Pratade lite, tittade på tv och chilla. Strax innan 00.00 slaget gick vi ut och tittade på raketerna. Efterlyste om en nyårs kram tidigare på facebook, och den fick jag. Av Tony själv :) Hihi. Hade han i min famn, mys. Och gud så han kramades. Gullungen, therese stolthet. Världens goaste kusin!

Nu ropar sängen, dags och krypa ner. Och sova några timmar :) men först måste jag ge katterna mat. Mina godingar ♥. Så godnatt folket ;) när ni nu än ska sova.

välkommen,välkommen. Hoppas på ett toppen år! :) ska göra allt jag kan för att det ska bli så bra som möjligt. Har lämnat 2009, och alla tråkigheter bakom mig. Dom fina minnena dom följer med in på det nya året..

3 punkte jag vill ska ske i mitt liv 2010 :)

  • Gå ner i vikt (inte massor, men lite)
  • Få fler vänner
  • Och sist min inte minst finna kärleken ;)
Nej godnatt nu :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Unfaithfull

det är ett evigt letande på den där kärleken du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback