"Flyttar" :)


Kommer from med idag 27/12-09 börja blogga här ist för metrobloggen ^^
Låg & funderade på det igår, och insett att jag tycker det är mycket roligare att blogga här ist. Då det
var mycket enklare att designa och fixa lite :) vill kunna göra en fin design utan hjälp. Okej den här designen
är inge märkvärdig så, förutom att den är väldigt snygg! Men den är ju inte personlig med bilder och så. Och det
är ju det jag vill ha. För då ser läsarna lite mer hur mitt liv är. Tänkte ha en bild på mig och katterna tex. Men en
sådan design kanske kommer med tiden, när jag har lärt mig lite mer om det. En sak i taget...

Idag är det söndag btw. Vet inte nå vad jag ska hitta på idag. Funderade som sagt vad om jag skulle pyssla lite med lägenheten. Kanske göra en enkel design på ett papper, och sedan gå efter den "ritningen" vill förändra mitt hem lite. Men måste införskaffa en hel del med saker. Kanske dags och börja spara pengar. Vilket jag har svårt för och göra. Men om man verkligen bestämmer sig för det, så kanske det går. Har ju egentligen inte försökt någon längre tid ^^  :) spara 100kr i veckan, har en godman eftersom jag inte kan ta hand om min ekonomi :/ och då får jag pengar veckovis, så det skulle kanske vara något :D

Nu ska jag skriva ett inlägg i metrobloggen, att jag "flyttar" hit. Sen hoppa in i duschen och dricka mitt morgon kaffe ♥

Kram..



Kommentarer
Postat av: Tuula

Gumman, jag vet en som designar skitsnyggt. Gå in på min blogg och sök på högerspalten efter Hedmark, han är en gud på sådant. puss <3

2009-12-27 @ 11:03:33
URL: http://tuulakunila.blogg.se/
Postat av: Tuula

Gumman, jag vet en som designar skitsnyggt. Gå in på min blogg och sök på högerspalten efter Hedmark, han är en gud på sådant. puss <3

2009-12-27 @ 11:03:44
URL: http://tuulakunila.blogg.se/
Postat av: Hedmark

eller så går man bara in på toruven.blogg.se :)



Om du vill ha hjälp är det bara att säga till, bara jag får veta vilka färger du gillar och vilken stil så ska det nog bli bra :)

2009-12-27 @ 20:36:09
URL: http://toruven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

"Flyttar" :)


Kommer from med idag 27/12-09 börja blogga här ist för metrobloggen ^^
Låg & funderade på det igår, och insett att jag tycker det är mycket roligare att blogga här ist. Då det
var mycket enklare att designa och fixa lite :) vill kunna göra en fin design utan hjälp. Okej den här designen
är inge märkvärdig så, förutom att den är väldigt snygg! Men den är ju inte personlig med bilder och så. Och det
är ju det jag vill ha. För då ser läsarna lite mer hur mitt liv är. Tänkte ha en bild på mig och katterna tex. Men en
sådan design kanske kommer med tiden, när jag har lärt mig lite mer om det. En sak i taget...

Idag är det söndag btw. Vet inte nå vad jag ska hitta på idag. Funderade som sagt vad om jag skulle pyssla lite med lägenheten. Kanske göra en enkel design på ett papper, och sedan gå efter den "ritningen" vill förändra mitt hem lite. Men måste införskaffa en hel del med saker. Kanske dags och börja spara pengar. Vilket jag har svårt för och göra. Men om man verkligen bestämmer sig för det, så kanske det går. Har ju egentligen inte försökt någon längre tid ^^  :) spara 100kr i veckan, har en godman eftersom jag inte kan ta hand om min ekonomi :/ och då får jag pengar veckovis, så det skulle kanske vara något :D

Nu ska jag skriva ett inlägg i metrobloggen, att jag "flyttar" hit. Sen hoppa in i duschen och dricka mitt morgon kaffe ♥

Kram..


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tuula

Gumman, jag vet en som designar skitsnyggt. Gå in på min blogg och sök på högerspalten efter Hedmark, han är en gud på sådant. puss <3

Postat av: Tuula

Gumman, jag vet en som designar skitsnyggt. Gå in på min blogg och sök på högerspalten efter Hedmark, han är en gud på sådant. puss <3

Postat av: Hedmark

eller så går man bara in på toruven.blogg.se :)



Om du vill ha hjälp är det bara att säga till, bara jag får veta vilka färger du gillar och vilken stil så ska det nog bli bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback