Godkväll ^^


Bloggar på www.metrobloggen.se i vanligt fall, men där är det inte så enkelt att designa sin blogg,
i varje fall tyckte inte jag det :/ så jag gav den här bloggsidan en chans och har nu lyckats ådsta kommit
en fin design som jag gillar. Så det lutar sig nog mot att jag lägger ner bloggande på metrobloggen och
fortsätter här.

Har precis druckit en kopp kaffe ♥ och det var gott ^^ ska snart krypa ner i sängen & läsa lite innan
det är dags och sova :) Ny dag i morgon också, får se vad som händer i morgon? Har inga planer iaf..
Kanske skulle man göra ett ryck och plocka lite här hemma och sätta upp tavlor, vilket jag inte gjorde
idag som planerat, suckar. Alltid skjuter jag upp något ;p

Nej dags och krypa ner i sängen! Får se hur jag gör med dessa bloggar...
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godkväll ^^


Bloggar på www.metrobloggen.se i vanligt fall, men där är det inte så enkelt att designa sin blogg,
i varje fall tyckte inte jag det :/ så jag gav den här bloggsidan en chans och har nu lyckats ådsta kommit
en fin design som jag gillar. Så det lutar sig nog mot att jag lägger ner bloggande på metrobloggen och
fortsätter här.

Har precis druckit en kopp kaffe ♥ och det var gott ^^ ska snart krypa ner i sängen & läsa lite innan
det är dags och sova :) Ny dag i morgon också, får se vad som händer i morgon? Har inga planer iaf..
Kanske skulle man göra ett ryck och plocka lite här hemma och sätta upp tavlor, vilket jag inte gjorde
idag som planerat, suckar. Alltid skjuter jag upp något ;p

Nej dags och krypa ner i sängen! Får se hur jag gör med dessa bloggar...
Kram ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback