Godmorgon!..

Meningen var att jag skulle ha uppdaterat bloggen igår, och berätta hur det gick och träffa carro o så. Men var dels jätte trött och sen mådde jag skit. Hade en äckel huvudvärk som försvann stundvis men kom tillbaka lika fort :/ och sen mådde jag skit illa. Blev lite orolig att jag åkt på vinterkräksjukan :o men nej ingenting hände. Mådde bara illa.
Skumt! (mår bra idag)

Hur som helst, träffade Carro vid cafet, frost vid 16.15 :) beställde en kaffe och en chockladboll sen gick vi och satte oss  längst ner i rummet. Fick man prata ostört, för det var inte alls många som fikade igår. Hehe! Satt och snackade en massa skit. Små flummade lite, tror en viss Carro var trött igår ;p hon skrattade åt pricinp allting ;) satt vid cafet till 17.50 (stänger 18.00) och sen gick vi till hennes bil och åkte hemåt. Sa att hon kunde släppa av mig vid Storå skolan och att jag kunde gå den lilla biten som var kvar, men hon tyckte så synd om mig som skulle behöva gå i skylan så hon körde mig ända hem, tack Carro :) hade en mycket trevlig dag :) du förgyllar mina dagar till dom bättre, tack för att du finns Carro! :D

När jag kom hem igår från stan. Så fixade jag lite att äta. Och sen tittade jag på tv en stund. Sen hände det inte så mycket mer. Utan gick och lade mig! :)

idag, mår bra. Känner inte av huvudvärken el illamåendet. Skönt det. Ska snart fixa i ordning lite kaffe så man piggnar till liv, är fortfarande trött :O och ändå sov jag till tjugo i elva. Tokigt. Sen ska jag ta i tu med disken, skulle ha gjort det igår. Men hade ingen ork :/
Sitter här & funderar på om jag ska åka till Linde idag, och gå på bolaget :) sen köpa hem lite annat smått och gott. Men jag vet inte, är så osäker...! Om jag inte drar dit, då kommer jag nog ångra mig senare i kväll. Och drar jag dit, då kommer pengarna bara flyga i väg på typ ingenting vättigt. Så jag vet inte? det är svårt. Men har ju några timmar att bestämma mig på! Får se hur jag gör...

Nej lite kaffe nu =)






Kommentarer
Postat av: ELIN PERSSON

ska till systemet ida o se om det är lika urplockat som igår. Vad ska du göra på nyår? Kram

2009-12-30 @ 11:39:39
URL: http://elinpersson07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon!..

Meningen var att jag skulle ha uppdaterat bloggen igår, och berätta hur det gick och träffa carro o så. Men var dels jätte trött och sen mådde jag skit. Hade en äckel huvudvärk som försvann stundvis men kom tillbaka lika fort :/ och sen mådde jag skit illa. Blev lite orolig att jag åkt på vinterkräksjukan :o men nej ingenting hände. Mådde bara illa.
Skumt! (mår bra idag)

Hur som helst, träffade Carro vid cafet, frost vid 16.15 :) beställde en kaffe och en chockladboll sen gick vi och satte oss  längst ner i rummet. Fick man prata ostört, för det var inte alls många som fikade igår. Hehe! Satt och snackade en massa skit. Små flummade lite, tror en viss Carro var trött igår ;p hon skrattade åt pricinp allting ;) satt vid cafet till 17.50 (stänger 18.00) och sen gick vi till hennes bil och åkte hemåt. Sa att hon kunde släppa av mig vid Storå skolan och att jag kunde gå den lilla biten som var kvar, men hon tyckte så synd om mig som skulle behöva gå i skylan så hon körde mig ända hem, tack Carro :) hade en mycket trevlig dag :) du förgyllar mina dagar till dom bättre, tack för att du finns Carro! :D

När jag kom hem igår från stan. Så fixade jag lite att äta. Och sen tittade jag på tv en stund. Sen hände det inte så mycket mer. Utan gick och lade mig! :)

idag, mår bra. Känner inte av huvudvärken el illamåendet. Skönt det. Ska snart fixa i ordning lite kaffe så man piggnar till liv, är fortfarande trött :O och ändå sov jag till tjugo i elva. Tokigt. Sen ska jag ta i tu med disken, skulle ha gjort det igår. Men hade ingen ork :/
Sitter här & funderar på om jag ska åka till Linde idag, och gå på bolaget :) sen köpa hem lite annat smått och gott. Men jag vet inte, är så osäker...! Om jag inte drar dit, då kommer jag nog ångra mig senare i kväll. Och drar jag dit, då kommer pengarna bara flyga i väg på typ ingenting vättigt. Så jag vet inte? det är svårt. Men har ju några timmar att bestämma mig på! Får se hur jag gör...

Nej lite kaffe nu =)





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ELIN PERSSON

ska till systemet ida o se om det är lika urplockat som igår. Vad ska du göra på nyår? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback