Godmorgon ^^

Vaknade för en liten stund sedan, har sovit riktigt gott i natt ^^ känner mig ganska utvilad :) sitter här & inväntar på att kaffet ska bli klart, morgonens höjdpunkt. Sen blir det nog en varm dusch och lite frulle! Ska väl försöka fortsätta med min städning, som inte blev klart igår pga att jag lade till latsidan. Inte bra..

Blev lite chockad när jag hämtade posten i morse, det låg ett kuvert från universitetssjukhuset. Jag tänkte för mig själv där att nu har det väl ändå blivit något fel. Jag väntar INTE på något provsvar el liknande. Men sen när jag öppnade det, såg jag att det var en kallelse till och få göra ett gynekologisk cellprovtagning! det förklarade ju saken.
Så 25:e januari ska man dit. INTE för att jag känner el har sett att något skulle vara fel. Men lika bra och kolla, när man fått en kallelse och den chansen!

Annars händer det inte så mycket här, det fortsätter och snöar för fullt. Vi som INTE har någon snö här sen innan :p haha. Det ligger ett stort täcke över gräsmattan, hur mycket snö som helst och ändå fortsätter det och bara snöa på mer. Jag klagar inte, jag tycker precis tvärtom att det är kul med massor av snö. Blir som barn på nytt. Vill slänga omkull sig i den fluffiga snön. Göra snöänglar, bygga snögubbe och snölykta. Ta fram pulkan och åka fort nerför backarna..

Nu luktar det kaffe ända hit, sitter i rummet längst bort från köket. Tror jag ska gå och hämta mig en kopp kaffe :)
OM jag får det städat här hemma, så funderar jag på att knäppa lite kort på lägenheten. Fast OBS, det är väldigt få med prylar, blommor, tavlor m.m men ska försöka fixa det! Vill göra i ordning lägenheten lite bättre och mer personligt *ler* har iaf mina idér :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon ^^

Vaknade för en liten stund sedan, har sovit riktigt gott i natt ^^ känner mig ganska utvilad :) sitter här & inväntar på att kaffet ska bli klart, morgonens höjdpunkt. Sen blir det nog en varm dusch och lite frulle! Ska väl försöka fortsätta med min städning, som inte blev klart igår pga att jag lade till latsidan. Inte bra..

Blev lite chockad när jag hämtade posten i morse, det låg ett kuvert från universitetssjukhuset. Jag tänkte för mig själv där att nu har det väl ändå blivit något fel. Jag väntar INTE på något provsvar el liknande. Men sen när jag öppnade det, såg jag att det var en kallelse till och få göra ett gynekologisk cellprovtagning! det förklarade ju saken.
Så 25:e januari ska man dit. INTE för att jag känner el har sett att något skulle vara fel. Men lika bra och kolla, när man fått en kallelse och den chansen!

Annars händer det inte så mycket här, det fortsätter och snöar för fullt. Vi som INTE har någon snö här sen innan :p haha. Det ligger ett stort täcke över gräsmattan, hur mycket snö som helst och ändå fortsätter det och bara snöa på mer. Jag klagar inte, jag tycker precis tvärtom att det är kul med massor av snö. Blir som barn på nytt. Vill slänga omkull sig i den fluffiga snön. Göra snöänglar, bygga snögubbe och snölykta. Ta fram pulkan och åka fort nerför backarna..

Nu luktar det kaffe ända hit, sitter i rummet längst bort från köket. Tror jag ska gå och hämta mig en kopp kaffe :)
OM jag får det städat här hemma, så funderar jag på att knäppa lite kort på lägenheten. Fast OBS, det är väldigt få med prylar, blommor, tavlor m.m men ska försöka fixa det! Vill göra i ordning lägenheten lite bättre och mer personligt *ler* har iaf mina idér :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback