*Gott nytt år*

*Gott nytt år* och god fortsättning på det nya året 2010 :)

hoppas att det blir ett toppen år. Med mindre sorg och tråkigheter.

Ska göra allt jag KAN för att det ska bli ett underbart år, hoppas på

att finna kärleken, få ett bättre jobb, få ännu mer kompisar ♥

 

Btw, skulle egentligen till Linde i kväll och fira nyår där. Men det har blivit ändrade planer.

Blir hemma istället och chillar med god mat och musik. Kanske drar man över till Nina m familj..!

Dom ändrade planerna, är jag själv som ändrat så det är inte Elin som ställt till det ;p

Nej ska ta och plocka lite! Tjingeling och gott nytt år

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

*Gott nytt år*

*Gott nytt år* och god fortsättning på det nya året 2010 :)

hoppas att det blir ett toppen år. Med mindre sorg och tråkigheter.

Ska göra allt jag KAN för att det ska bli ett underbart år, hoppas på

att finna kärleken, få ett bättre jobb, få ännu mer kompisar ♥

 

Btw, skulle egentligen till Linde i kväll och fira nyår där. Men det har blivit ändrade planer.

Blir hemma istället och chillar med god mat och musik. Kanske drar man över till Nina m familj..!

Dom ändrade planerna, är jag själv som ändrat så det är inte Elin som ställt till det ;p

Nej ska ta och plocka lite! Tjingeling och gott nytt år

 



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback