My sisters keeper



Igår såg jag denna underbara film :) den var verkligen jätte bra! Så ni som tänkt se den men ännu inte gjort det,se den det rekomenderar jag starkt.. Fin handling, men väldigt sorlig. Brukar inte gråta till filmer, men nu gjorde jag det, haha.

Vaknade vid 9.00 tiden. Har sovit riktigt bra i natt. Och jag känner mig utvilad. Skönt det :) ska snart fixa lite morgon kaffe och sen hoppa in i duschen :) sen har jag ingen aning vad jag ska hitta på, vid 15.00 tiden åker jag till Linde. Ska träffa Caroline och ta en fika med henne! Det ska faktiskt bli skoj. Längtar :) sätta händerna runt en varm kopp kaffe latte kanske och sätta tänderna i en smarrig bulle :D

Det är min dag det, nej kaffe och duscha. Fryser :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

My sisters keeper



Igår såg jag denna underbara film :) den var verkligen jätte bra! Så ni som tänkt se den men ännu inte gjort det,se den det rekomenderar jag starkt.. Fin handling, men väldigt sorlig. Brukar inte gråta till filmer, men nu gjorde jag det, haha.

Vaknade vid 9.00 tiden. Har sovit riktigt bra i natt. Och jag känner mig utvilad. Skönt det :) ska snart fixa lite morgon kaffe och sen hoppa in i duschen :) sen har jag ingen aning vad jag ska hitta på, vid 15.00 tiden åker jag till Linde. Ska träffa Caroline och ta en fika med henne! Det ska faktiskt bli skoj. Längtar :) sätta händerna runt en varm kopp kaffe latte kanske och sätta tänderna i en smarrig bulle :D

Det är min dag det, nej kaffe och duscha. Fryser :/





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback