Nyår ^^

Brukar vanligtvis tycka att nyår är så överskattat. Har aldrig fattat vinket med det hela. Okej vi går in i ett nytt år, med nya möjligheter. Men sen då?  det ska supas hit och dit, skjuta raketer och skrämmer alla djur! göra av med massa pengar på mat m.m nej har aldrig gillat nyår. Men iår så tror jag faktiskt att det kommer bli skit skoj. Ska till en kompis, Elin. Hon bjöd mig på en liten nyårs fest. Tackade ja. Tack Elin för att jag får komma. Det betyder faktiskt väldigt mycket för mig. Även om det kanske inte är en sådan stor grej för dig. Så blev jag iaf jätte glad. Har ju inte så många vänner, så nu när man får chansen, då kan jag inte se till och missa den..


Gott nytt år alla! Och god fortsättning! 2010 hoppas jag kommer bli ett bättre år.
Ska försöka se till att göra det året till ett toppen år! detta år, 2009 har inte varit allt för bra :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Nyår ^^

Brukar vanligtvis tycka att nyår är så överskattat. Har aldrig fattat vinket med det hela. Okej vi går in i ett nytt år, med nya möjligheter. Men sen då?  det ska supas hit och dit, skjuta raketer och skrämmer alla djur! göra av med massa pengar på mat m.m nej har aldrig gillat nyår. Men iår så tror jag faktiskt att det kommer bli skit skoj. Ska till en kompis, Elin. Hon bjöd mig på en liten nyårs fest. Tackade ja. Tack Elin för att jag får komma. Det betyder faktiskt väldigt mycket för mig. Även om det kanske inte är en sådan stor grej för dig. Så blev jag iaf jätte glad. Har ju inte så många vänner, så nu när man får chansen, då kan jag inte se till och missa den..


Gott nytt år alla! Och god fortsättning! 2010 hoppas jag kommer bli ett bättre år.
Ska försöka se till att göra det året till ett toppen år! detta år, 2009 har inte varit allt för bra :S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback