Nystädat ...

Nu har jag städat klart :) känns faktiskt riktigt bra. Men är alltid så otroligt seg att komma igång.
Skjuter gärna upp det. Fattar inte att det ska vara så svårt & hålla det rent och snyggt.. Tar fram
saker, avslutar det och börjar med något nytt innan jag plockat undan det första projektet och vipps
så är det skit stökigt igen *morr* den biten måste jag ändra på! Sen är det inte bara jag som smuttsar
ner, nej har 3 katter som är skyldiga dom också. Sprätter åt alla håll och kantern när dom äter el går
på lådan, så kul så :p fast jag älskar katter så jag klagar inte (mer än nödvändigt) :P

Ska snart duka fram något ätbart, börjar bli hungrig. Får se vad man ska hitta på i kväll? Grymt sugen på
kokt el stekt ägg och en macka. Får se vad det lutar åt ;) sen ska jag krypa ner i soffan och se filmen, My sisters keeper (Någon som sett den) det har inte jag. Men alltid velat se den :) till filmen blir det cola och chips ;)

Handling ifall någon är nyfiken, Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång. Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna, Kates yngre syster som är en perfekt medicinsk donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator. Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv. Hon stämmer sina föräldrarför att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död.

Något att äta och sen film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Nystädat ...

Nu har jag städat klart :) känns faktiskt riktigt bra. Men är alltid så otroligt seg att komma igång.
Skjuter gärna upp det. Fattar inte att det ska vara så svårt & hålla det rent och snyggt.. Tar fram
saker, avslutar det och börjar med något nytt innan jag plockat undan det första projektet och vipps
så är det skit stökigt igen *morr* den biten måste jag ändra på! Sen är det inte bara jag som smuttsar
ner, nej har 3 katter som är skyldiga dom också. Sprätter åt alla håll och kantern när dom äter el går
på lådan, så kul så :p fast jag älskar katter så jag klagar inte (mer än nödvändigt) :P

Ska snart duka fram något ätbart, börjar bli hungrig. Får se vad man ska hitta på i kväll? Grymt sugen på
kokt el stekt ägg och en macka. Får se vad det lutar åt ;) sen ska jag krypa ner i soffan och se filmen, My sisters keeper (Någon som sett den) det har inte jag. Men alltid velat se den :) till filmen blir det cola och chips ;)

Handling ifall någon är nyfiken, Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång. Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna, Kates yngre syster som är en perfekt medicinsk donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator. Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv. Hon stämmer sina föräldrarför att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död.

Något att äta och sen film..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback