Seg..



Har inte vaknat till liv ännu, kanske gör det efter att jag
fått i mig mitt älskade morgon kaffe ♥ sen blir det till och
ställa sig i en varm dusch, lööv it.

När det är fixat, då ska jag ta tag i hemmet, ska inte skjuta
upp det något mer. Vill fixa i ordning lite. Sätta upp tavlor
bädda sängen och plocka undan kläder som ligger på soffan m.m
Men först en välbehövlig cigg =)

Måste bara berätta om min dröm jag drömde i natt
innan jag beger mig av,
Drömde att jag hade en dotter som var ca 3år gammal.
Hon var den finaste flicka jag sett. Inte pinnsmal, och inte
tjock. Utan lagom. Med ljust lockigt hår och blåa ögon. Gud
så jag älskade denna flicka. Men av någon anledning så hade
socialen tagit henne och placerat henne på foster hem :/ men
hade denna flicka på permis, vi åkte viking line båt och av
någon väldigt konstigt vis så lyckades denna flicka ta sig över
staketet och rammlade i vattnet. Jag skrek och grät helt förtvivlat.
uch vilken hemsk dröm! :/



Drömmr ganska ofta om att jag har barn i mina drömmar,
kanske är det den biologiska klockan som tickar, vill
verkligen ha ett eget barn en vacker dag, hoppas det inte
dröjer allt för länge. Vill vakna upp breve mitt eget barn,
vill somna breve mitt eget barn, vill krama om mitt älskade
barn när den har gjort något bra, vill torka tårarna som faller
när den är ledsen. Vill kunna kolla ut mot stjärnorna när det är
mörkt ute, vill kunna köpa fina grejer åt mitt älskade barn. Vill
kunn hålla mitt vackra barn i handen när den är mörkrädd. Vill
kunna finnas där för mitt kärleks barn. Vill kunna pussa på den
när jag vill, vill kunna säga mamma älskar dig massor. Vill kunna
visa upp mitt gudomligt vackra barn och säga det är MIN dotter el son.
Vill ge all min kärlek till mitt barn. Vill kunna hitta på saker med den. Vill
kunna mysa under en filt och se på film med min stolthet.
Men vart är du ?

N
ej cigg, kaffe, dusch och fixa lägenheten var det ^^









Kommentarer
Postat av: Tuula

Ja, min biologiska klockar tickar också. Jag är 25 år, och inte ett enda barn.. Ska ta och skaffa mig ett snart.. Vill verkligen..

2009-12-27 @ 12:45:21
URL: http://tuulakunila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Seg..



Har inte vaknat till liv ännu, kanske gör det efter att jag
fått i mig mitt älskade morgon kaffe ♥ sen blir det till och
ställa sig i en varm dusch, lööv it.

När det är fixat, då ska jag ta tag i hemmet, ska inte skjuta
upp det något mer. Vill fixa i ordning lite. Sätta upp tavlor
bädda sängen och plocka undan kläder som ligger på soffan m.m
Men först en välbehövlig cigg =)

Måste bara berätta om min dröm jag drömde i natt
innan jag beger mig av,
Drömde att jag hade en dotter som var ca 3år gammal.
Hon var den finaste flicka jag sett. Inte pinnsmal, och inte
tjock. Utan lagom. Med ljust lockigt hår och blåa ögon. Gud
så jag älskade denna flicka. Men av någon anledning så hade
socialen tagit henne och placerat henne på foster hem :/ men
hade denna flicka på permis, vi åkte viking line båt och av
någon väldigt konstigt vis så lyckades denna flicka ta sig över
staketet och rammlade i vattnet. Jag skrek och grät helt förtvivlat.
uch vilken hemsk dröm! :/



Drömmr ganska ofta om att jag har barn i mina drömmar,
kanske är det den biologiska klockan som tickar, vill
verkligen ha ett eget barn en vacker dag, hoppas det inte
dröjer allt för länge. Vill vakna upp breve mitt eget barn,
vill somna breve mitt eget barn, vill krama om mitt älskade
barn när den har gjort något bra, vill torka tårarna som faller
när den är ledsen. Vill kunna kolla ut mot stjärnorna när det är
mörkt ute, vill kunna köpa fina grejer åt mitt älskade barn. Vill
kunn hålla mitt vackra barn i handen när den är mörkrädd. Vill
kunna finnas där för mitt kärleks barn. Vill kunna pussa på den
när jag vill, vill kunna säga mamma älskar dig massor. Vill kunna
visa upp mitt gudomligt vackra barn och säga det är MIN dotter el son.
Vill ge all min kärlek till mitt barn. Vill kunna hitta på saker med den. Vill
kunna mysa under en filt och se på film med min stolthet.
Men vart är du ?

N
ej cigg, kaffe, dusch och fixa lägenheten var det ^^








Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tuula

Ja, min biologiska klockar tickar också. Jag är 25 år, och inte ett enda barn.. Ska ta och skaffa mig ett snart.. Vill verkligen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback