*Shirley clamp*

Poppar Shirley clamps underbara musik :) och små plockar lite här hemma..! Inte för att det är stökigt, men har väl varit lite lat och slängt kläderna man haft på sig under dagen i soffan och varit slarvig med och bädda sängen o lite så. Så det är väl det jag pysslar med just nu.. Ska snart ta en varm dusch och sedan sminka mig lite ;) ska försöka komma på vad man ska ha för kläder också (ständigt jobbigt) har ganska dåligt med kläder, och speciellt nu när man har gått upp lite i vikt :/ men det ska bli ändring på det nu . Ska börja äta sunt, promenera och sluta med rökningen. Som sagt vad jag kan inte lova att det kommer gå. Men ska verkligen försöka :) behöver all pepp jag kan få, då kanske det finns en chans att man lyckas. Ingen annan skulle bli gladare än jag om vågen visar att jag gått ner några kilon.. =)

Vid 17.00 ska man till farfar på fika ♥ sen hem och förbereda maten och äta lite gott.
Sen gå till Nina på kvällen vid 21.00 någon gång..

Ska duscha nu och sen leta på kläder som sagt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

*Shirley clamp*

Poppar Shirley clamps underbara musik :) och små plockar lite här hemma..! Inte för att det är stökigt, men har väl varit lite lat och slängt kläderna man haft på sig under dagen i soffan och varit slarvig med och bädda sängen o lite så. Så det är väl det jag pysslar med just nu.. Ska snart ta en varm dusch och sedan sminka mig lite ;) ska försöka komma på vad man ska ha för kläder också (ständigt jobbigt) har ganska dåligt med kläder, och speciellt nu när man har gått upp lite i vikt :/ men det ska bli ändring på det nu . Ska börja äta sunt, promenera och sluta med rökningen. Som sagt vad jag kan inte lova att det kommer gå. Men ska verkligen försöka :) behöver all pepp jag kan få, då kanske det finns en chans att man lyckas. Ingen annan skulle bli gladare än jag om vågen visar att jag gått ner några kilon.. =)

Vid 17.00 ska man till farfar på fika ♥ sen hem och förbereda maten och äta lite gott.
Sen gå till Nina på kvällen vid 21.00 någon gång..

Ska duscha nu och sen leta på kläder som sagt :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback