Städningen....














går segt, som alla andra gånger jag bestämmt mig för att göra ett ryck här hemma *suckar*
inte ens världens grymmaste musik får igång mig. Jag har verkligen ingen energi ork el lust.
Jag vet att jag borde städa, för då är det mycket roligare att se sig omkring när det skiner över
allt. Och känna den ljuvliga doften av rent och fräscht är underbart! :) har iaf plockat lite i hallen och
sovrummet. Men alla andra rummen då (?) hm... Ska snart göra en paus och få i mig något ätbart, innan
jag hungrar i hjäl. Sen ska jag knalla över till farfar ♥ när jag kommer hem igen, då ska jag stänga av datorn
och annat som får mig att stanna upp en stund och städa,städa,städa.. =)

FÖRRESTEN, är det NÅGON här som vet hur man ändrar färg på texten när man skriver? Eller går det bara och
få svart? skulle vara roligt och kunna skriva med någon annan färg också =)

Ha det gott ♥ Kramisar från Τ Η É ® È Š È 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Städningen....














går segt, som alla andra gånger jag bestämmt mig för att göra ett ryck här hemma *suckar*
inte ens världens grymmaste musik får igång mig. Jag har verkligen ingen energi ork el lust.
Jag vet att jag borde städa, för då är det mycket roligare att se sig omkring när det skiner över
allt. Och känna den ljuvliga doften av rent och fräscht är underbart! :) har iaf plockat lite i hallen och
sovrummet. Men alla andra rummen då (?) hm... Ska snart göra en paus och få i mig något ätbart, innan
jag hungrar i hjäl. Sen ska jag knalla över till farfar ♥ när jag kommer hem igen, då ska jag stänga av datorn
och annat som får mig att stanna upp en stund och städa,städa,städa.. =)

FÖRRESTEN, är det NÅGON här som vet hur man ändrar färg på texten när man skriver? Eller går det bara och
få svart? skulle vara roligt och kunna skriva med någon annan färg också =)

Ha det gott ♥ Kramisar från Τ Η É ® È Š È 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback