Trött ...!


Ligger & tittar på filmen, underbar & älskad av alla som går på 4:an.
(eller inte precis just nu för nu är det nyheterna) filmen är lite knepig.
Men går absolut att se på. Blev helt plötsligt jätte trött :/ så jag ska bara
se klart filmen som slutar ca 23.30 och sen krypa ner i sängen och sova.
Ska bli oerhört skönt. Lite tråkigt, att sova själv dock :/ skulle inte vara
helt fel om man hade någon att krypa tätt in till, pussa godnatt . Men är
man singel, så är det lite svårt :P
Så jag säger godnatt.. Godnatt :)

Ps. Nervös och orolig inför morgon dagen! Kanske berättar en annan gång varför.
Vill inte ta det nu, hoppas verkligen på det bästa. Annars vette fan :'/


Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

hehe tack så mycket! Gott nytt år själv :-)

2009-12-27 @ 22:41:03
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Trött ...!


Ligger & tittar på filmen, underbar & älskad av alla som går på 4:an.
(eller inte precis just nu för nu är det nyheterna) filmen är lite knepig.
Men går absolut att se på. Blev helt plötsligt jätte trött :/ så jag ska bara
se klart filmen som slutar ca 23.30 och sen krypa ner i sängen och sova.
Ska bli oerhört skönt. Lite tråkigt, att sova själv dock :/ skulle inte vara
helt fel om man hade någon att krypa tätt in till, pussa godnatt . Men är
man singel, så är det lite svårt :P
Så jag säger godnatt.. Godnatt :)

Ps. Nervös och orolig inför morgon dagen! Kanske berättar en annan gång varför.
Vill inte ta det nu, hoppas verkligen på det bästa. Annars vette fan :'/

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin & Neo

hehe tack så mycket! Gott nytt år själv :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback