Ut & pölsa i snön ..

Suckar, kattsanden är totalt slut. Finns inte ens ett gruskorn så långt öga kan se! Och det betyder att jag måste ut och pölsa i snön och köpa kattsand. Inge vidare lust att bege mig ut just nu. Men ibland får man bita i det sura äpplet och göra saker iaf. Håller på att städa av toaletten, börjar där och sen går jag vidare till nästa rum! Kan ju inte städa av toaletten fint och sedan ha en full kattlåda med skit, nej uch. Så ja det är väl bara ge sig av då. Ibland önskar man verkligen att man hade körkort..

Låter som jag är en 90årig kärring som bara gnäller ;P ^^

Affären då, sen hem och fortsätta med städandet. Måste även försöka komma på vad man ska äta också?
Blir inte lätt det inte, har lite av varje hemma. Men inte speciellt sugen på något av det :P
Aja, det visar sig! Affären var det ja ;)
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Ut & pölsa i snön ..

Suckar, kattsanden är totalt slut. Finns inte ens ett gruskorn så långt öga kan se! Och det betyder att jag måste ut och pölsa i snön och köpa kattsand. Inge vidare lust att bege mig ut just nu. Men ibland får man bita i det sura äpplet och göra saker iaf. Håller på att städa av toaletten, börjar där och sen går jag vidare till nästa rum! Kan ju inte städa av toaletten fint och sedan ha en full kattlåda med skit, nej uch. Så ja det är väl bara ge sig av då. Ibland önskar man verkligen att man hade körkort..

Låter som jag är en 90årig kärring som bara gnäller ;P ^^

Affären då, sen hem och fortsätta med städandet. Måste även försöka komma på vad man ska äta också?
Blir inte lätt det inte, har lite av varje hemma. Men inte speciellt sugen på något av det :P
Aja, det visar sig! Affären var det ja ;)
Tjingeling.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback