Fredag :)

Mn favorit dag på veckan är här (: vaknade vid halv tio. Gick upp och gjorde mig i ordning för och sen knalla till banken, tog ut lite pengar och sen knallade jag bort till Sanna och barnen (o hundarna) får inte glömma bort dom ^^ drack kaffe och snackade skit. Busade med barnen och glodde på tv. Sen gick jag förbi Niina och snackade lite skit där en liten stund innan hon skulle iväg och jag till affären.

Lånade filmerna, kärlek 3000 och min stora feta grekiska semester ^^ aldrig sett dom innan så det ska bli skoj och lägga sig o se på dessa i kväll :) får se vilken jag ska börja med bara ?! :D inhandlade lite dricka och ostbågar också ... 

Nästa vecka, start måndag så ska jag försöka skärpa mig vad det gäller att äta onyttigheter som godis och fikabröd. Det har blivit ganska mycket av det :/ har jag inte köpt något gott på affären, så har man tryckt i sig fika bröd hos Sanna el bakat hemma! ^^ uch och blä vad mycket det har blivit den senaste tiden. Och nu när man har så dålig ekonomi som man har så borde man ju tänka om en extra gång! Så på måndag ska jag dra ner på allt skit man stoppar i sig. Och som pappa säger, det är inget kroppen behöver ens. Skulle behöva sluta röka också! ^^ men det kommer bli tufft. Men borde kanske göra ett försök! För jag VET hur bra jag kommer må om jag slutar :D

Vill INTE lukta rök, vill INTE slänga ut massa pengar, vill INTE dö i förtid av varken fettma el lugn canser och allt man nu kan få.. Nej kanske skulle försöka börja om på nytt och skaffa ett nytt liv. Jag säger INTE att det kommer gå, men jag ska ge det en ärlig chans och försöka!

Nu ska jag strax äta och sen städa ^^
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Fredag :)

Mn favorit dag på veckan är här (: vaknade vid halv tio. Gick upp och gjorde mig i ordning för och sen knalla till banken, tog ut lite pengar och sen knallade jag bort till Sanna och barnen (o hundarna) får inte glömma bort dom ^^ drack kaffe och snackade skit. Busade med barnen och glodde på tv. Sen gick jag förbi Niina och snackade lite skit där en liten stund innan hon skulle iväg och jag till affären.

Lånade filmerna, kärlek 3000 och min stora feta grekiska semester ^^ aldrig sett dom innan så det ska bli skoj och lägga sig o se på dessa i kväll :) får se vilken jag ska börja med bara ?! :D inhandlade lite dricka och ostbågar också ... 

Nästa vecka, start måndag så ska jag försöka skärpa mig vad det gäller att äta onyttigheter som godis och fikabröd. Det har blivit ganska mycket av det :/ har jag inte köpt något gott på affären, så har man tryckt i sig fika bröd hos Sanna el bakat hemma! ^^ uch och blä vad mycket det har blivit den senaste tiden. Och nu när man har så dålig ekonomi som man har så borde man ju tänka om en extra gång! Så på måndag ska jag dra ner på allt skit man stoppar i sig. Och som pappa säger, det är inget kroppen behöver ens. Skulle behöva sluta röka också! ^^ men det kommer bli tufft. Men borde kanske göra ett försök! För jag VET hur bra jag kommer må om jag slutar :D

Vill INTE lukta rök, vill INTE slänga ut massa pengar, vill INTE dö i förtid av varken fettma el lugn canser och allt man nu kan få.. Nej kanske skulle försöka börja om på nytt och skaffa ett nytt liv. Jag säger INTE att det kommer gå, men jag ska ge det en ärlig chans och försöka!

Nu ska jag strax äta och sen städa ^^
Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback