Wallander <3

Hyrde nyaste wallander filmen (dödsängeln) igår, låg och tittade på den på kvällen (: och den var ruskigt bra som alla andra wallander filmer <3 är en wallander fantast. Väntar nu ivrigt på att dom ska släppa en ny wallander i mars :D den ska jag lätt se ;)

Var ju så enkelt och hyra film från konsum nu, efter att dom gjort om i systemet. Så nu kan man hyra filmen hemma på datorn och sen gå till affären och hämta ut den. Nu kostar alla filmer 20kr att hyra :D men sen kommer dom höja till 29. Men det är ändå helt okej pris. Nu slipper man stå i affären och ha koll på filmerna, och försöka hinna få tag på den film man vill se. Nu kan man boka hemma, enkelt och bekvämt.... Tummen upp till konsum! Nu fattas det bara att dom ska förlänga öppetiderna på kvällen från 19.00 till 20.00 och självklart sänka priserna på mat ;) så kommer konsum bli mer än bra... 

Sitter här och bloggar, ganska nyvaken och trött :/ klockan blev ju en del innan filmen var slut och innan jag hade somnat ;) men så kan det vara! 

Ska snart fixa kaffe och duscha - så man vaknar till liv. Sen äta frulle och små plocka lite. För sen kommer Monica hit (kl elva) och ska hämta mig, kommer hon in hit då vill man ju gärna att det ska se vara rent och snyggt överallt :p 

Ska till Linde idag btw, och skriva in mig på Ams! ^^ inte för att jag känner mig 100% redo för och gå ut i arbetslivet, men har inga andra val. Jag förstår verkligen inte hur försäkringskassan tänker om jag ska vara ärlig. Det finns miljoner människor som verkligen skulle kunna göra vad som helst för att få ett jobb, vilket som helst för den delen också. Men försäkringskassan "ser" dom inte! Men ist är dom på oss som redan ligger ner. Tycker det är så fruktansvärt dålig stil.. Det finns faktiskt en anledning till varför jag inte är ute på arbets marknaden och har ist fått pengar via försäkringskassan! Men NU vare sig man vill, kan el ej så ska man UT på arbetsmarknaden iaf.. Och så hoppas försäkringskassan att det blir bra och att man ska fixa det! :o okej nu är inte jag den "svagaste" som ligger ner, men hade gott och väl behövt "ligga" ett tag till, hade nog tänkt mig ett halv år, ett år till . Men dom tycker annat.. 

Ska skriva in mig på AMS, sen söka jobb så inot helvete! Helst vill jag jobba inom vården. Men kruxet är den att jag inte har någon utbildning. Men det kanske går att fixa ;) hört att det är ap mycket plugg, men So vill man något här i livet då får man kämpa! = ) 

Nej nog om mitt kackel i hönshuset ;p nu ska jag fixa i ordning mig. Klockan går. Tjingeling! 
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Wallander <3

Hyrde nyaste wallander filmen (dödsängeln) igår, låg och tittade på den på kvällen (: och den var ruskigt bra som alla andra wallander filmer <3 är en wallander fantast. Väntar nu ivrigt på att dom ska släppa en ny wallander i mars :D den ska jag lätt se ;)

Var ju så enkelt och hyra film från konsum nu, efter att dom gjort om i systemet. Så nu kan man hyra filmen hemma på datorn och sen gå till affären och hämta ut den. Nu kostar alla filmer 20kr att hyra :D men sen kommer dom höja till 29. Men det är ändå helt okej pris. Nu slipper man stå i affären och ha koll på filmerna, och försöka hinna få tag på den film man vill se. Nu kan man boka hemma, enkelt och bekvämt.... Tummen upp till konsum! Nu fattas det bara att dom ska förlänga öppetiderna på kvällen från 19.00 till 20.00 och självklart sänka priserna på mat ;) så kommer konsum bli mer än bra... 

Sitter här och bloggar, ganska nyvaken och trött :/ klockan blev ju en del innan filmen var slut och innan jag hade somnat ;) men så kan det vara! 

Ska snart fixa kaffe och duscha - så man vaknar till liv. Sen äta frulle och små plocka lite. För sen kommer Monica hit (kl elva) och ska hämta mig, kommer hon in hit då vill man ju gärna att det ska se vara rent och snyggt överallt :p 

Ska till Linde idag btw, och skriva in mig på Ams! ^^ inte för att jag känner mig 100% redo för och gå ut i arbetslivet, men har inga andra val. Jag förstår verkligen inte hur försäkringskassan tänker om jag ska vara ärlig. Det finns miljoner människor som verkligen skulle kunna göra vad som helst för att få ett jobb, vilket som helst för den delen också. Men försäkringskassan "ser" dom inte! Men ist är dom på oss som redan ligger ner. Tycker det är så fruktansvärt dålig stil.. Det finns faktiskt en anledning till varför jag inte är ute på arbets marknaden och har ist fått pengar via försäkringskassan! Men NU vare sig man vill, kan el ej så ska man UT på arbetsmarknaden iaf.. Och så hoppas försäkringskassan att det blir bra och att man ska fixa det! :o okej nu är inte jag den "svagaste" som ligger ner, men hade gott och väl behövt "ligga" ett tag till, hade nog tänkt mig ett halv år, ett år till . Men dom tycker annat.. 

Ska skriva in mig på AMS, sen söka jobb så inot helvete! Helst vill jag jobba inom vården. Men kruxet är den att jag inte har någon utbildning. Men det kanske går att fixa ;) hört att det är ap mycket plugg, men So vill man något här i livet då får man kämpa! = ) 

Nej nog om mitt kackel i hönshuset ;p nu ska jag fixa i ordning mig. Klockan går. Tjingeling! 
Kram  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback