En perfekt dag:)

Idag har man umgåts åter igen med Sanna & hennes små busfrön Rickard & Marcus :) när jag kom dit blev jag bjuden på kaffe och nybakad sockerkaka och det var verkligen inte fyskam det inte! det hade Sanna lyckats bra med. Och pratade i timmar, plötsligt vad klockan 16.00 och hennes karl skulle komma hem från jobbet, fick man träffa honom för första gången :p sen började Sanna med maten som bestod av potatis, bea sås, kött och så lite wok grönsaker (så blev man bjuden på mat också) och det var också riktigt gott. Både baka och laga mat kunde hon ^^ sen efter det satt vi kvar vid matbordet och pratade ännu mer ända tills hon skulle gå ut med vovarna och då var klockan 18.00 någonting och då tänkte jag att jag kunde gå hem i samma veva, så vi gick vägen hem till, vi skulle ha skiljt oss åt (utan för mig) men följde med henne runt "kvarteret" och sen när hon var på väg att gå hem till sig och jag till mig så stannade vi givetvis kvar och snackade ända tills mina fötter höll på att domna bort helt.. Vid 19.30 var jag inne, hemma hos mig! (suck vilken invecklad historia det blev där på slutet, man sak samma orkar inte ändra) :p

Tack Sanna för en jätte trevlig dag :) får vi göra om fler gånger, att träffas menar jag då ;p 


I kväll har jag gjort rent i kattlådorna, gett katterna mat och diskat ^^ så nu är jag "värd" och sitta här framför datorn någon timme innan man ska sova :p vilket ja borde göra snart med tanke på att klockan är halv ett :o 

Godnatt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

En perfekt dag:)

Idag har man umgåts åter igen med Sanna & hennes små busfrön Rickard & Marcus :) när jag kom dit blev jag bjuden på kaffe och nybakad sockerkaka och det var verkligen inte fyskam det inte! det hade Sanna lyckats bra med. Och pratade i timmar, plötsligt vad klockan 16.00 och hennes karl skulle komma hem från jobbet, fick man träffa honom för första gången :p sen började Sanna med maten som bestod av potatis, bea sås, kött och så lite wok grönsaker (så blev man bjuden på mat också) och det var också riktigt gott. Både baka och laga mat kunde hon ^^ sen efter det satt vi kvar vid matbordet och pratade ännu mer ända tills hon skulle gå ut med vovarna och då var klockan 18.00 någonting och då tänkte jag att jag kunde gå hem i samma veva, så vi gick vägen hem till, vi skulle ha skiljt oss åt (utan för mig) men följde med henne runt "kvarteret" och sen när hon var på väg att gå hem till sig och jag till mig så stannade vi givetvis kvar och snackade ända tills mina fötter höll på att domna bort helt.. Vid 19.30 var jag inne, hemma hos mig! (suck vilken invecklad historia det blev där på slutet, man sak samma orkar inte ändra) :p

Tack Sanna för en jätte trevlig dag :) får vi göra om fler gånger, att träffas menar jag då ;p 


I kväll har jag gjort rent i kattlådorna, gett katterna mat och diskat ^^ så nu är jag "värd" och sitta här framför datorn någon timme innan man ska sova :p vilket ja borde göra snart med tanke på att klockan är halv ett :o 

Godnatt =) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback