:)

Idag har jag haft en mycket bra dag, har umgåts med Sanna & hennes två barn (2 och snart 1år) :) och deras söta vovar får vi inte glömma :) drack kaffe & snackade lite skit. Hoppas verkligen att vi kan umgås fler gånger. Jag tyckte iaf att det var trevligt & skulle mer än gärna vilja träffa henne och barnen igen. Dom är verkligen hur goa som helst.

Annars har det inte hänt så mycket. Har fortfarande inge vatten, är inne på dag 2 *suckar* det har varit några snubbar här som var och tittade på vatten rören m.m men dom kunde inte göra så mycket idag. Men hoppades på att få det fixat i morgon. Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att dom kan fixa det i morgon då :) inte en dag till utan vatten, jag ber på mina bara knän! Börjar bli ganska jobbigt att kuta till tvättstugan hela tiden :o 

Är uttråkad, vet inte vad jag ska komma för mig och göra?! funderar på att ge katterna mat och sen krypa ner i sängen. Läsa lite innan man ska sova! ^^

I morgon ska jag åka till stan en sväng. Handla lite på Lidl. Bjuda fam Eonsuu på mat blir det inte då jag inte har något vatten, och så . Så vi tar det en annan gång! Men dom kommer troligen över och fikar. Vilket är minst sagt lika skoj. Så jag hoppas verkligen det går, så det inte blir ändrade planer :/

Nej mata katterna och lägga sig! Godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

:)

Idag har jag haft en mycket bra dag, har umgåts med Sanna & hennes två barn (2 och snart 1år) :) och deras söta vovar får vi inte glömma :) drack kaffe & snackade lite skit. Hoppas verkligen att vi kan umgås fler gånger. Jag tyckte iaf att det var trevligt & skulle mer än gärna vilja träffa henne och barnen igen. Dom är verkligen hur goa som helst.

Annars har det inte hänt så mycket. Har fortfarande inge vatten, är inne på dag 2 *suckar* det har varit några snubbar här som var och tittade på vatten rören m.m men dom kunde inte göra så mycket idag. Men hoppades på att få det fixat i morgon. Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att dom kan fixa det i morgon då :) inte en dag till utan vatten, jag ber på mina bara knän! Börjar bli ganska jobbigt att kuta till tvättstugan hela tiden :o 

Är uttråkad, vet inte vad jag ska komma för mig och göra?! funderar på att ge katterna mat och sen krypa ner i sängen. Läsa lite innan man ska sova! ^^

I morgon ska jag åka till stan en sväng. Handla lite på Lidl. Bjuda fam Eonsuu på mat blir det inte då jag inte har något vatten, och så . Så vi tar det en annan gång! Men dom kommer troligen över och fikar. Vilket är minst sagt lika skoj. Så jag hoppas verkligen det går, så det inte blir ändrade planer :/

Nej mata katterna och lägga sig! Godnatt ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback