FAN!

Fick besked i morse av min godeman att jag kommer inte få några pengar idag, troligen inte på ett tag framöver! J*vla skit säger jag bara! Just nu är vill jag bara spy på förnedringskassan! Ett helvete har just börjat. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas ta mig ur detta helvete! Trodde att detta år skulle bli ett bra år med nya möjligheter och så. Men just nu så har inte början av det nya året varit toppen precis! ^^ sitter här med telefon nära till hands och bara väntar på att någon ska ringa, vem som helst, bara någon som kan ge besked! Vågar knappt gå på toa för jag är rädd att någon ska ringa & det är väldigt viktigt att jag är tillgänglig för att kunna ta i mot beskedet. Vill hoppa in i duschen, men någon kanske ringer under tiden! vill verkligen vara anträffbar! Inte för att jag tror någon kanske ringer nu. Kanske inte ens får info under dagen... Whatever, jag hoppas någon själ ringer!

Ska vilket fall som helst ta ett djupt andetag och säga till mig själv, det löser sig på ett el annat sätt ! .. Ge inte upp ^^
Sen in i duschen, snabbt som öga . Efter det knalla bort till Sanna och umgås med henne! Inte för att jag är på strålande solskens humör men va fan kan inte sitta hemma och låta tankarna snurra i huvudet på mig heller! Får göra det bästa av denna resa som det bara går! Gå till soc & tigga pengar el något. Nej ska rycka upp mig! Finns dom som har det värre, så det är dumt och klaga.. Men ibland, måste man.

Ha det gott ... Styrkekramar behöver jag..... I massor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

FAN!

Fick besked i morse av min godeman att jag kommer inte få några pengar idag, troligen inte på ett tag framöver! J*vla skit säger jag bara! Just nu är vill jag bara spy på förnedringskassan! Ett helvete har just börjat. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas ta mig ur detta helvete! Trodde att detta år skulle bli ett bra år med nya möjligheter och så. Men just nu så har inte början av det nya året varit toppen precis! ^^ sitter här med telefon nära till hands och bara väntar på att någon ska ringa, vem som helst, bara någon som kan ge besked! Vågar knappt gå på toa för jag är rädd att någon ska ringa & det är väldigt viktigt att jag är tillgänglig för att kunna ta i mot beskedet. Vill hoppa in i duschen, men någon kanske ringer under tiden! vill verkligen vara anträffbar! Inte för att jag tror någon kanske ringer nu. Kanske inte ens får info under dagen... Whatever, jag hoppas någon själ ringer!

Ska vilket fall som helst ta ett djupt andetag och säga till mig själv, det löser sig på ett el annat sätt ! .. Ge inte upp ^^
Sen in i duschen, snabbt som öga . Efter det knalla bort till Sanna och umgås med henne! Inte för att jag är på strålande solskens humör men va fan kan inte sitta hemma och låta tankarna snurra i huvudet på mig heller! Får göra det bästa av denna resa som det bara går! Gå till soc & tigga pengar el något. Nej ska rycka upp mig! Finns dom som har det värre, så det är dumt och klaga.. Men ibland, måste man.

Ha det gott ... Styrkekramar behöver jag..... I massor <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback