Gammalt inlägg

Detta blogg inlägg skrev jag på lunar 28 januari - 2007 om en klass kompis vid namn Augin..


Jag SAKNAR dig Augin! :'( Jag förstår inte hur du kunde lämna allt och bara dra? Du hade många vänner,var omtyckt av alla & hade en flickvän som du älskade.Ändå lämnade du allting? :/ Varför? Vart gick det fel? Om jag bara hade ana någoting tidigare.Minsta lilla tecken. Det var INGEN som kunde hindra dej från att stanna kvar.INTE ens din flickvän.Det kom som en chock,när du berättade på jullovet att du tänkte lämna oss.Jag glömmer aldrig den kvällen du berättade för mej att du tänkte dra till Södertälje. Alla tårar som rann den kvällen. Vi har varit nära vänner i TRE år. Allting gick så fort och plötsligt så drog du :( Visserligen skiljs vi åt i sommar,när jag slutar skolan.Men om du ändå bodde kvar i Örebro. Jag hoppas att du tänker om,och kommer tillbaka.Augin?! Minns du när vi satt vid fönstret och jag var deprimerad över att du skulle flytta och att jag försökte övertala dej till att stanna? Minns du vad du lovade mej då? Du kramade om mej hårt och länge och lovade mej att säga hejdå och att allting skulle vara som vanligt fram till den dagen du skulle åka.Du sa att det kunde dröja veckor INNAN det var dags.Det blev ALDRIG som du lovade :'( Du åkte när jag var på praktik.Jag fick aldrig chansen att krama om dej och tala om för dej hur mycket du betyder för mej och hur mycket jag kommer SAKNA dej. Fan,Augin. Varför? Allt du lovade,var bara bullshitt. Du kommer säkert glömma OSS. Alla vännerna,som en gång betyde något.Du sa INTE ens hejdå. Du bara åkte.När man ringer dej,så svarar du inte. Du kommer heller ALDRIG in på msn.. Några veckor INNAN beskedet (som chockade oss alla),så avslutade du din meddlemskap på lunar. Varför? gör du så här mot oss? Fan, Augin.Det går INTE att förklara hur mycket jag saknar dig och vill att du kommer tillbaka till klassen och att allt blir som vanligt. Många gånger blev jag irriterad på dej för saker du gjorde som INTE alltid var så bra. Faktum är att allt jag gick och irriterade mej på,SAKNAR jag..Jag hoppas att du bestämmer dej för att flytta tillbaka till Örebro en dag =) det skulle göra oss så glada.Vad du än väljer att göra med ditt liv. Så ska du göra det som känns rätt. Känns det INTE rätt att rota i ditt förra liv och komma tillbaka.Så stanna kvar i Södertälje. Skaffa dej ett annat liv.Kanske ett bättre ! =) men SNÄLLA lova mej en sak.Glöm oss ALDRIG! För vi kommer aldrig att glömma dej klassens prins <3 Jag lovade mej själv att inte vara ledsen. Lovade dej! Jag skulle minnas dej som något fint och tänka tillbaka på alla våra FINA minnen. Men nu rinner tårarna för min kind.Tårarna som sköljer min kind.. Augin. SAKNAR dej så himmla mycket. Om jag bara fick chansen att berätta det för dej.Om du ville svara en ENDA gång i din mobil....


Jag kommer alltid att älska dej min vän Augin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Gammalt inlägg

Detta blogg inlägg skrev jag på lunar 28 januari - 2007 om en klass kompis vid namn Augin..


Jag SAKNAR dig Augin! :'( Jag förstår inte hur du kunde lämna allt och bara dra? Du hade många vänner,var omtyckt av alla & hade en flickvän som du älskade.Ändå lämnade du allting? :/ Varför? Vart gick det fel? Om jag bara hade ana någoting tidigare.Minsta lilla tecken. Det var INGEN som kunde hindra dej från att stanna kvar.INTE ens din flickvän.Det kom som en chock,när du berättade på jullovet att du tänkte lämna oss.Jag glömmer aldrig den kvällen du berättade för mej att du tänkte dra till Södertälje. Alla tårar som rann den kvällen. Vi har varit nära vänner i TRE år. Allting gick så fort och plötsligt så drog du :( Visserligen skiljs vi åt i sommar,när jag slutar skolan.Men om du ändå bodde kvar i Örebro. Jag hoppas att du tänker om,och kommer tillbaka.Augin?! Minns du när vi satt vid fönstret och jag var deprimerad över att du skulle flytta och att jag försökte övertala dej till att stanna? Minns du vad du lovade mej då? Du kramade om mej hårt och länge och lovade mej att säga hejdå och att allting skulle vara som vanligt fram till den dagen du skulle åka.Du sa att det kunde dröja veckor INNAN det var dags.Det blev ALDRIG som du lovade :'( Du åkte när jag var på praktik.Jag fick aldrig chansen att krama om dej och tala om för dej hur mycket du betyder för mej och hur mycket jag kommer SAKNA dej. Fan,Augin. Varför? Allt du lovade,var bara bullshitt. Du kommer säkert glömma OSS. Alla vännerna,som en gång betyde något.Du sa INTE ens hejdå. Du bara åkte.När man ringer dej,så svarar du inte. Du kommer heller ALDRIG in på msn.. Några veckor INNAN beskedet (som chockade oss alla),så avslutade du din meddlemskap på lunar. Varför? gör du så här mot oss? Fan, Augin.Det går INTE att förklara hur mycket jag saknar dig och vill att du kommer tillbaka till klassen och att allt blir som vanligt. Många gånger blev jag irriterad på dej för saker du gjorde som INTE alltid var så bra. Faktum är att allt jag gick och irriterade mej på,SAKNAR jag..Jag hoppas att du bestämmer dej för att flytta tillbaka till Örebro en dag =) det skulle göra oss så glada.Vad du än väljer att göra med ditt liv. Så ska du göra det som känns rätt. Känns det INTE rätt att rota i ditt förra liv och komma tillbaka.Så stanna kvar i Södertälje. Skaffa dej ett annat liv.Kanske ett bättre ! =) men SNÄLLA lova mej en sak.Glöm oss ALDRIG! För vi kommer aldrig att glömma dej klassens prins <3 Jag lovade mej själv att inte vara ledsen. Lovade dej! Jag skulle minnas dej som något fint och tänka tillbaka på alla våra FINA minnen. Men nu rinner tårarna för min kind.Tårarna som sköljer min kind.. Augin. SAKNAR dej så himmla mycket. Om jag bara fick chansen att berätta det för dej.Om du ville svara en ENDA gång i din mobil....


Jag kommer alltid att älska dej min vän Augin! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback