Godmorgon ^^

Vaknade vid 06.40. Försökte somna om en stund, men det var helt hopplös så vid 07.20 då tappade jag intresse på att försöka något mer, och gick upp. Fixade lite te :) idag är det fredag & idag får jag pengar ;D högst upp på inköpslistan är kaffe & cigg <3 sen får vi se vad pengarna räcker till. Bröd & mjölk är slut. Så jag ska nog fixa det å.
(Behöver inte så mycket mat) har lite att välja på här hemma ;D som tur är. Får även lite pengar på måndag så jag får köpa resterande grejerna om det är något mer som måste inhandlas.

Inne på dag 3 utan vatten :/ hoppas på att ett under sker idag & att dom får i ordning på vatten systemet. Bara gått 2 hela dagar egentligen & bara det är pissigt drygt. Springa som en jojo till tvättstugan för och hämta vatten så man kan göra det, och det och bara det också ;p bara för att man inte har fungerande vatten inne så kommer man givetvis på allt man vill göra :p

Nog om mitt babbel, innan jag kommer på något mer ointressant att berätta ^^

Ska göra mig i ordning, så jag är redo att gå lite strax innan 9.00 (känns som evigheter dit, men ändå) ^^



To you: Leave me alone thank you ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon ^^

Vaknade vid 06.40. Försökte somna om en stund, men det var helt hopplös så vid 07.20 då tappade jag intresse på att försöka något mer, och gick upp. Fixade lite te :) idag är det fredag & idag får jag pengar ;D högst upp på inköpslistan är kaffe & cigg <3 sen får vi se vad pengarna räcker till. Bröd & mjölk är slut. Så jag ska nog fixa det å.
(Behöver inte så mycket mat) har lite att välja på här hemma ;D som tur är. Får även lite pengar på måndag så jag får köpa resterande grejerna om det är något mer som måste inhandlas.

Inne på dag 3 utan vatten :/ hoppas på att ett under sker idag & att dom får i ordning på vatten systemet. Bara gått 2 hela dagar egentligen & bara det är pissigt drygt. Springa som en jojo till tvättstugan för och hämta vatten så man kan göra det, och det och bara det också ;p bara för att man inte har fungerande vatten inne så kommer man givetvis på allt man vill göra :p

Nog om mitt babbel, innan jag kommer på något mer ointressant att berätta ^^

Ska göra mig i ordning, så jag är redo att gå lite strax innan 9.00 (känns som evigheter dit, men ändå) ^^



To you: Leave me alone thank you ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback