Godmorgon ^^

Godmorgon, vaknade för en stund sen :) blev väckt av att telefon ringde, kollade vem det var & det var Tuulisen ^^ tyvärr var jag för nyvaken så jag orkade inte svara :/ förlåt gumman! :) annars hade jag självklart svarat :)

Sitter här med en kopp kaffe framför mig, just nu är det redigt varmt så jag får vänta en stund. Vill inte bränna mig i tungan :/ Hehe!

Hm undrar vad man ska hitta på idag då? nada aning. Skrev och frågade Sanna igår, om hon hade lust att träffas idag, men tyvärr var hon upptagen! Så det blir och vara hemma och chilla. Ska nog ta och byta gardiner, har fortfarande julgardinerna uppe och det kanske inte är meningen att dom ska sitta uppe nu redigt :p

Lånade ju filmer av Elin pelin igår, man kanske skulle lägga sig bekvämt i sängen och se på dom :) eller om det blir kvällens mys :p

Btw, var tvungen att skaffa lösen till min blogg igår :S folk som skriver elaka komentarer hela tiden! Visst jag behöver inta ta åt mig, kan skita i läsa dom men ändå så dras man till och läsa skiten :o fattar inte vad folk tänker med. Jag skriver blogg dels för att få ut saker i mitt huvud som vanligt vis är proppfyllt med tankar,känslor m.m och sen skriver jag även framför allt för att det är kul. Måhända att mina bloggar är typ sveriges mest uttråkade bloggar, borde försöka leta på fantasin lite mer, och skriva om något intressant! Men frågan är ju bara VAD. Fast egentligen, jag skaffade inte bloggen för att folk ska ha något att läsa om dagarna. Jag skaffade bloggen från början för att jag ville kunna skriva av mig, när huvudet var proppfyllt :P ^^

Nähe lite kaffe var det ja och sen kanske man skulle hoppa in i duschen ^^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon ^^

Godmorgon, vaknade för en stund sen :) blev väckt av att telefon ringde, kollade vem det var & det var Tuulisen ^^ tyvärr var jag för nyvaken så jag orkade inte svara :/ förlåt gumman! :) annars hade jag självklart svarat :)

Sitter här med en kopp kaffe framför mig, just nu är det redigt varmt så jag får vänta en stund. Vill inte bränna mig i tungan :/ Hehe!

Hm undrar vad man ska hitta på idag då? nada aning. Skrev och frågade Sanna igår, om hon hade lust att träffas idag, men tyvärr var hon upptagen! Så det blir och vara hemma och chilla. Ska nog ta och byta gardiner, har fortfarande julgardinerna uppe och det kanske inte är meningen att dom ska sitta uppe nu redigt :p

Lånade ju filmer av Elin pelin igår, man kanske skulle lägga sig bekvämt i sängen och se på dom :) eller om det blir kvällens mys :p

Btw, var tvungen att skaffa lösen till min blogg igår :S folk som skriver elaka komentarer hela tiden! Visst jag behöver inta ta åt mig, kan skita i läsa dom men ändå så dras man till och läsa skiten :o fattar inte vad folk tänker med. Jag skriver blogg dels för att få ut saker i mitt huvud som vanligt vis är proppfyllt med tankar,känslor m.m och sen skriver jag även framför allt för att det är kul. Måhända att mina bloggar är typ sveriges mest uttråkade bloggar, borde försöka leta på fantasin lite mer, och skriva om något intressant! Men frågan är ju bara VAD. Fast egentligen, jag skaffade inte bloggen för att folk ska ha något att läsa om dagarna. Jag skaffade bloggen från början för att jag ville kunna skriva av mig, när huvudet var proppfyllt :P ^^

Nähe lite kaffe var det ja och sen kanske man skulle hoppa in i duschen ^^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback