Godmorgon ^^

Vaknade för en stund sen (: har sovit riktigt gott! Ska snart gå ut i köket och fixa lite "morgon" kaffe. Sen efter det ska jag hoppa in i duschen.. Vid 15.00 ska man vara på banken, jag och min godeman ska fixa med ett par saker ^^ hoppas verkligen att allt går som det ska och att det inte blir något problem :S går det som planerat får jag lite pengar idag :D gött

Igår strax efter åtta kom 2 karlar hit och hämtade sofforna! Ekar i tv-rummet nu när inte soffan tar plats :p var ut i förrådet och hämtade in en resår madrass (hm undrar om det heter så) aja sak samma, den ska jag ha som "soffa" tillfälligt. Ska nog ut i förrådet i kväll igen och hämta in den andra också. Som jag ska placera på den första så man kommer högre upp. Just nu sitter man verkligen på golv nivån!

Så fort pengarna börjar rulla in på mitt konto, som vanligt efter att utredningen e klar på förnedrings kassan då ska jag börja kolla efter en ny soffa :) kan inte bestämma mig om jag vill ha en liten och söt el stor och bra :p

Men det visar sig ^^ hur som helst när karlarna hade åkt så stoppade jag in maten i ugnen, hade förberätt den innan dom kom. Gud så gott det blev, kändes som värsta lyxmaten & ändå så var de inte det. Kul när man kan göra mat som blir som lyxmat :D

Blev potatis skivor, morötter, paprika och lök i ugn :) till det znitchel och bea-sås :D gud så gott. Det smälte verkligen i munnen! Och det är en ganska billig rätt el nja kanske inte super billigt men ändå :p

Potatis lösvikt 10kr, morötter 10kr, lök 10kr, förpackning med znitschel typ 45, bea sås 10kr = 100kr drygt . Inte så farligt ändå. Med tanke på att en påse mörötter och lök räcker ett tag och znitschlarna med :p bea såsen är bara en påse som jag räknade på nu! För denna rätt är tänkt som till en person nu ^^

Toppen galoppen, denna rätt ska jag äta IGEN :D

Nej kaffe var det nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon ^^

Vaknade för en stund sen (: har sovit riktigt gott! Ska snart gå ut i köket och fixa lite "morgon" kaffe. Sen efter det ska jag hoppa in i duschen.. Vid 15.00 ska man vara på banken, jag och min godeman ska fixa med ett par saker ^^ hoppas verkligen att allt går som det ska och att det inte blir något problem :S går det som planerat får jag lite pengar idag :D gött

Igår strax efter åtta kom 2 karlar hit och hämtade sofforna! Ekar i tv-rummet nu när inte soffan tar plats :p var ut i förrådet och hämtade in en resår madrass (hm undrar om det heter så) aja sak samma, den ska jag ha som "soffa" tillfälligt. Ska nog ut i förrådet i kväll igen och hämta in den andra också. Som jag ska placera på den första så man kommer högre upp. Just nu sitter man verkligen på golv nivån!

Så fort pengarna börjar rulla in på mitt konto, som vanligt efter att utredningen e klar på förnedrings kassan då ska jag börja kolla efter en ny soffa :) kan inte bestämma mig om jag vill ha en liten och söt el stor och bra :p

Men det visar sig ^^ hur som helst när karlarna hade åkt så stoppade jag in maten i ugnen, hade förberätt den innan dom kom. Gud så gott det blev, kändes som värsta lyxmaten & ändå så var de inte det. Kul när man kan göra mat som blir som lyxmat :D

Blev potatis skivor, morötter, paprika och lök i ugn :) till det znitchel och bea-sås :D gud så gott. Det smälte verkligen i munnen! Och det är en ganska billig rätt el nja kanske inte super billigt men ändå :p

Potatis lösvikt 10kr, morötter 10kr, lök 10kr, förpackning med znitschel typ 45, bea sås 10kr = 100kr drygt . Inte så farligt ändå. Med tanke på att en påse mörötter och lök räcker ett tag och znitschlarna med :p bea såsen är bara en påse som jag räknade på nu! För denna rätt är tänkt som till en person nu ^^

Toppen galoppen, denna rätt ska jag äta IGEN :D

Nej kaffe var det nu :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback