Godmorgon.!

Är vaken i tid för ovanlighetens skull, annars brukar jag gärna sova fram till 13.00 ^^ ska strax fixa i ordning lite havregryns gröt med äppelmos och dricka lite kaffe. Sen ska jag försöka hinna med en snabb dusch innan det bär av till mapa med Sanna och hennes små liv och Nina och Tony! Mapa är en mamma och pappa verksamhet. Har dock inga egna barn, men följer med dit ändå. Tycker det är rätt skoj ändå! Pyssla, fika och leka med barnen som är där :D när jag får mitt framtida barn då vill jag absolut gå dit med det. För det är verkligen jätte trevligt där...

Nej ska återgå till mitt om jag i huvudtaget ska hinna allt :) kanske uppdaterar bloggen senare. Om det finns något att skriva :p inte alltid det finns det ...

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon.!

Är vaken i tid för ovanlighetens skull, annars brukar jag gärna sova fram till 13.00 ^^ ska strax fixa i ordning lite havregryns gröt med äppelmos och dricka lite kaffe. Sen ska jag försöka hinna med en snabb dusch innan det bär av till mapa med Sanna och hennes små liv och Nina och Tony! Mapa är en mamma och pappa verksamhet. Har dock inga egna barn, men följer med dit ändå. Tycker det är rätt skoj ändå! Pyssla, fika och leka med barnen som är där :D när jag får mitt framtida barn då vill jag absolut gå dit med det. För det är verkligen jätte trevligt där...

Nej ska återgå till mitt om jag i huvudtaget ska hinna allt :) kanske uppdaterar bloggen senare. Om det finns något att skriva :p inte alltid det finns det ...

Kram så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback