Godmorgon ^^

Vaknade för en liten stund sen, skulle behöva hinka i mig kaffe. Men det är slut :/ så jag får hinka i mig en massa te istället och hoppas att man kan bli pigg av det :p

I natt var det den värsta natten på länge :/ Jag och Toffe (min kusin) gick och lade oss runt 01.30 kanske och slog på en film. När vi tittat en stund på filmen då sa jag att jag kommer nog somna snart för jag är trött och somnar jag då vill jag sova! 5min senare så somnar jag och Toffe väcker mig. Jag säger snällt, Toffe jag vill faktiskt sova. Hinner somna om och så väcker han mig igen. Sådär höll det på till klockan 03.00 (jag blev bara mer och mer arg) jag var trött och sa snällt att jag vill sova för jag är väldigt trött. Nej det brydde han sig inte i utan han väckte mig varje gång jag somnade :o han väckte mig genom att säga mitt namn, ta kudden från mig, trycka in fingret på sidan av kroppen. Lägga sig väldigt nära och säga Therese är du vaken?! och jag är lättväckt när jag inte hunnit få somna till ordentligt..

Jag vet att han bara är ett barn (12) men ibland blir man så j*vla irriterad så det finns inte ^^ när man ber några gånger snällt att man faktiskt vill sova, men sen inte får det då blir man arg och ryter till. Vid 03.00 fattade han galoppen och då äntligen fick jag sova!

Jag älskar dig Toffe <3 men om du bara kunde lyssna så slipper man allt bråk...


Nu ligger han & sover btw, har verkligen god lust och väcka honom på alla tänkbara sätt. Men jag gör det inte. För jag vill inte sjunka så lågt ...


Och btw, har fortfarande inge vatten i kranarna. Fan och jag som behöver duscha :( fast jag pratade med en granne och hon hade tydligen sett en bil, men sedan åkt. Så kanske kanske är det någon snubbe som ska försöka fixa vattnet, hoppas innerligt att dom får i ordning på det. Vill kunna gå på toa normlat, duscha, dricka vatten m.m helt normalt ist för och springa tusen gånger till tvättstugan och hämta vatten där....


Nu ska jag fixa en kopp Te <3 sen får vi se vad man ska hitta på sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Godmorgon ^^

Vaknade för en liten stund sen, skulle behöva hinka i mig kaffe. Men det är slut :/ så jag får hinka i mig en massa te istället och hoppas att man kan bli pigg av det :p

I natt var det den värsta natten på länge :/ Jag och Toffe (min kusin) gick och lade oss runt 01.30 kanske och slog på en film. När vi tittat en stund på filmen då sa jag att jag kommer nog somna snart för jag är trött och somnar jag då vill jag sova! 5min senare så somnar jag och Toffe väcker mig. Jag säger snällt, Toffe jag vill faktiskt sova. Hinner somna om och så väcker han mig igen. Sådär höll det på till klockan 03.00 (jag blev bara mer och mer arg) jag var trött och sa snällt att jag vill sova för jag är väldigt trött. Nej det brydde han sig inte i utan han väckte mig varje gång jag somnade :o han väckte mig genom att säga mitt namn, ta kudden från mig, trycka in fingret på sidan av kroppen. Lägga sig väldigt nära och säga Therese är du vaken?! och jag är lättväckt när jag inte hunnit få somna till ordentligt..

Jag vet att han bara är ett barn (12) men ibland blir man så j*vla irriterad så det finns inte ^^ när man ber några gånger snällt att man faktiskt vill sova, men sen inte får det då blir man arg och ryter till. Vid 03.00 fattade han galoppen och då äntligen fick jag sova!

Jag älskar dig Toffe <3 men om du bara kunde lyssna så slipper man allt bråk...


Nu ligger han & sover btw, har verkligen god lust och väcka honom på alla tänkbara sätt. Men jag gör det inte. För jag vill inte sjunka så lågt ...


Och btw, har fortfarande inge vatten i kranarna. Fan och jag som behöver duscha :( fast jag pratade med en granne och hon hade tydligen sett en bil, men sedan åkt. Så kanske kanske är det någon snubbe som ska försöka fixa vattnet, hoppas innerligt att dom får i ordning på det. Vill kunna gå på toa normlat, duscha, dricka vatten m.m helt normalt ist för och springa tusen gånger till tvättstugan och hämta vatten där....


Nu ska jag fixa en kopp Te <3 sen får vi se vad man ska hitta på sen ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback