GRATTIS <3



Grattis på födelsedagen, idag fyller du 3år :) liten blir stor,
tyckte inte det var länge sen som du föddes och nu blir du
stora killen (TRE år) tänk vad tiden bara springer i väg..
Hoppas att du får en riktigt bra dag med god tårta och fina
presenter! Av mig får du ett litet paket idag, och till veckan
får du något mer :) hoppas att du blir glad & nöjd. Men det
tror jag att du blir.. Älskar dig Tony <3 min stolthet, min
gullunge, min sötnos, min underbara kusin! <3<3<3 :)


Morron, vaknade för en liten stund sen. Sugen på kaffe men det är ju
givetvis slut *suckar* så det får bli lite te och frulle istället :) men det
går lika bra det också. Fast hade hellre vela ha en kopp kaffe! ^^ men
man kan ju inte få allt man vill ha heller :P och dessvärre är mina cigg
slut :S kommer bli många jobbiga timmar framöver.. Ska klara mig tills
måndag. Fuck också säger jag bara. Har 20spänn på mig och det är allt.
Om man bara hade 18kr till. Men vill heller inte hålla på att låna pengar
hit och dit. Men tänk om dessa 18kr bara kunde flyga hit, då skulle jag
bli väääldigt glad. Och mitt snus, som jag tar till hans när jag har slut på
cigg, vet jag inte heller vart det är :S fan fan fan fan. Aja får väl klara mig
på något vänster. Jäkla skit att man har börjat röka från första början!
Ni som INTE har börjat, gör det ALDRIG. För det är ett sju helvete när man
inte har pengar till att köpa cigg el när man väl bestämmt sig för att sluta..

Nu blir det lite frulle med tända ljus. Sen ta en riktigt varm dusch :)
Kram från mig









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

GRATTIS <3



Grattis på födelsedagen, idag fyller du 3år :) liten blir stor,
tyckte inte det var länge sen som du föddes och nu blir du
stora killen (TRE år) tänk vad tiden bara springer i väg..
Hoppas att du får en riktigt bra dag med god tårta och fina
presenter! Av mig får du ett litet paket idag, och till veckan
får du något mer :) hoppas att du blir glad & nöjd. Men det
tror jag att du blir.. Älskar dig Tony <3 min stolthet, min
gullunge, min sötnos, min underbara kusin! <3<3<3 :)


Morron, vaknade för en liten stund sen. Sugen på kaffe men det är ju
givetvis slut *suckar* så det får bli lite te och frulle istället :) men det
går lika bra det också. Fast hade hellre vela ha en kopp kaffe! ^^ men
man kan ju inte få allt man vill ha heller :P och dessvärre är mina cigg
slut :S kommer bli många jobbiga timmar framöver.. Ska klara mig tills
måndag. Fuck också säger jag bara. Har 20spänn på mig och det är allt.
Om man bara hade 18kr till. Men vill heller inte hålla på att låna pengar
hit och dit. Men tänk om dessa 18kr bara kunde flyga hit, då skulle jag
bli väääldigt glad. Och mitt snus, som jag tar till hans när jag har slut på
cigg, vet jag inte heller vart det är :S fan fan fan fan. Aja får väl klara mig
på något vänster. Jäkla skit att man har börjat röka från första början!
Ni som INTE har börjat, gör det ALDRIG. För det är ett sju helvete när man
inte har pengar till att köpa cigg el när man väl bestämmt sig för att sluta..

Nu blir det lite frulle med tända ljus. Sen ta en riktigt varm dusch :)
Kram från mig








Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback