Happy face today

Den här veckan på jobbet har verkligen varit tuff :p not. I går var jag ledig pga, (rehab) haha. Skämt & sido (bara Nina som förstår) och idag gick jag bara en timme och i morgon är man ledig. Mys! passar mig perfekt, eftersom jag inte trivs på jobbet så värst ;) så det innebär att jag är ledig till söndag kväll *gilla* (jobbar inte tor fredagar för er som inte vet det)

Idag har man umgåts med Jimmy (en kompis) och farbror och det var faktiskt riktigt kul. Träffar inte min farbror så ofta, och ändå bor han nära (men det blir inte av) men det få stunderna vi träffas så är det riktigt kul. Gillar min farbror för han e så snäll, rolig och lätt att prata med XD

Jag älskar dig farbror Sami ♥ inte ofta jag säger det. Men nu tar jag tillfället i akt :)


I morgon och på torsdag har jag absolut inga planer. Blir nog lugnt skulle jag kunna tro

Helgen, har bjudit familjen Eonsuu på middag hos mig på fredag. Blir kyckling, ris och kurrysås. Mumma ♥ den maträtten får mig att tänka på min farbror. Han var kung på att laga det när jag var liten. (har för mig det var den maträtten iaf) men kan hända att minnet sviker.

Ska även försöka tvätta lite. Tvätthögen säger att det är dags :p även om jag inte tyckte det var såå länge sen jag tvättade :p men iaf..

Lördagen, börja plocka undan julsakerna :/ vill inte det. Men julen har ju glidit förbi och almenackan säger att det är dags! Tycker verkligen det är så mysigt med julgranen, gardinerna, adventsljusstakarna m.m men dom får titta fram till nästa år igen (tack för denna gång, ses till nästa jul) ;) nästa jul ska vi fira hos mig. (Så gott som planerat redan) Hihi.


Har matat katterna och gjort rent i kattlådorna :) så nu är dom nöjda . Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se filmen dumpa honom. Har aldrig sett den filmen, men ska ge den en chans. Lämnar omdöme på filmen i morgon.. När jag har sett klart/halva el vad det nu blir så ska jag krypa ner i sängen och sova. Börjar bli trött :p

Så godnatt =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Happy face today

Den här veckan på jobbet har verkligen varit tuff :p not. I går var jag ledig pga, (rehab) haha. Skämt & sido (bara Nina som förstår) och idag gick jag bara en timme och i morgon är man ledig. Mys! passar mig perfekt, eftersom jag inte trivs på jobbet så värst ;) så det innebär att jag är ledig till söndag kväll *gilla* (jobbar inte tor fredagar för er som inte vet det)

Idag har man umgåts med Jimmy (en kompis) och farbror och det var faktiskt riktigt kul. Träffar inte min farbror så ofta, och ändå bor han nära (men det blir inte av) men det få stunderna vi träffas så är det riktigt kul. Gillar min farbror för han e så snäll, rolig och lätt att prata med XD

Jag älskar dig farbror Sami ♥ inte ofta jag säger det. Men nu tar jag tillfället i akt :)


I morgon och på torsdag har jag absolut inga planer. Blir nog lugnt skulle jag kunna tro

Helgen, har bjudit familjen Eonsuu på middag hos mig på fredag. Blir kyckling, ris och kurrysås. Mumma ♥ den maträtten får mig att tänka på min farbror. Han var kung på att laga det när jag var liten. (har för mig det var den maträtten iaf) men kan hända att minnet sviker.

Ska även försöka tvätta lite. Tvätthögen säger att det är dags :p även om jag inte tyckte det var såå länge sen jag tvättade :p men iaf..

Lördagen, börja plocka undan julsakerna :/ vill inte det. Men julen har ju glidit förbi och almenackan säger att det är dags! Tycker verkligen det är så mysigt med julgranen, gardinerna, adventsljusstakarna m.m men dom får titta fram till nästa år igen (tack för denna gång, ses till nästa jul) ;) nästa jul ska vi fira hos mig. (Så gott som planerat redan) Hihi.


Har matat katterna och gjort rent i kattlådorna :) så nu är dom nöjda . Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se filmen dumpa honom. Har aldrig sett den filmen, men ska ge den en chans. Lämnar omdöme på filmen i morgon.. När jag har sett klart/halva el vad det nu blir så ska jag krypa ner i sängen och sova. Börjar bli trött :p

Så godnatt =)










Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback