Hm...!

Monica min godeman kom hit vid halv tre tiden. Då åkte vi ner till pizzerian och käkade lite mat :) ack vad gott det var. Riktigt smälte i munnen, passade på och njöt ordentligt av maten. Eftersom jag inte vet när jag får pengar igen från F-kassan. Sen åkte vi till banken och grejade lite :p och naturligtvis fick jag inte ut en ända krona :S gaah! men så snäll som Monica är så körde hon upp mig till Ica :-) fick handla lite mat. Blev ju inge värsting mat ni vet alla lyx! Men funkar ändå :D Tack snälla Monica för din hjälp! Kom hem och tittade igenom grejerna och ser att typ det mesta saknas iaf :o vad arg man blir på sig själv. Att man inte kunde planerat sina köp bättre. Men eftersom jag fick handla på Monicas pengar så vågade man ju inte köpa så mycket. Skulle behövft nya disktrasor, mer kattsand och ketschup tex.. Men får "klara" mig utan det ...
Ska ju inte sitta här och klaga när man fick hjälpen man inte har "rätt" till att få. Jag menar hon har ju inga skyldigheter att hjälpa mig med detta och det gjorde hon iaf.. Så ist för att klaga ska man hålla käften och vara tacksam! :P

Nu ska jag sätta mig ner med en kopp kaffe och bara chilla en stund ^^ ha det gott




Ps. Anledning till hm som rubrik är att jag borde vara glad och tacksam men känner mig ändå deppig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Hm...!

Monica min godeman kom hit vid halv tre tiden. Då åkte vi ner till pizzerian och käkade lite mat :) ack vad gott det var. Riktigt smälte i munnen, passade på och njöt ordentligt av maten. Eftersom jag inte vet när jag får pengar igen från F-kassan. Sen åkte vi till banken och grejade lite :p och naturligtvis fick jag inte ut en ända krona :S gaah! men så snäll som Monica är så körde hon upp mig till Ica :-) fick handla lite mat. Blev ju inge värsting mat ni vet alla lyx! Men funkar ändå :D Tack snälla Monica för din hjälp! Kom hem och tittade igenom grejerna och ser att typ det mesta saknas iaf :o vad arg man blir på sig själv. Att man inte kunde planerat sina köp bättre. Men eftersom jag fick handla på Monicas pengar så vågade man ju inte köpa så mycket. Skulle behövft nya disktrasor, mer kattsand och ketschup tex.. Men får "klara" mig utan det ...
Ska ju inte sitta här och klaga när man fick hjälpen man inte har "rätt" till att få. Jag menar hon har ju inga skyldigheter att hjälpa mig med detta och det gjorde hon iaf.. Så ist för att klaga ska man hålla käften och vara tacksam! :P

Nu ska jag sätta mig ner med en kopp kaffe och bara chilla en stund ^^ ha det gott




Ps. Anledning till hm som rubrik är att jag borde vara glad och tacksam men känner mig ändå deppig :S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback