Hur dum får man bli?

Just nu har jag ingen ekonomi för 5öre & här sitter man & funderar på om man kanske skulle ta tag i körkortet. Alltså hur dum får man bli? ^^ det är ju jätte bra att jag har börjat intressera mig vad det gäller körkortet men det kanske man skulle ha tänkt på under tiden man hade en ekonomi! :p hehe. Jag är inte så smart av mig har jag märkt. Nej men så fort pengarna börjar rulla in på mitt konto så ska jag börja spara pengar. Vill verkligen fixa körkort (skulle underlätta) så mycket ^^ slippa åka bus/tåg när man ska åka någonstans och så slipper man vara så beroende av någon annan! Som det är nu får jag snylta skjuss av Nina när vi ska till stan och mathandla tex. Skulle jag ha körkort & bil då skulle jag kunna åka till stan på egen hand om tex inte Nina kan åka :D och jag tänker vara hennes chauför (stavning?) en tid framöver när jag fått körkortet och bil :D då ska jag skjussa runt på henne en himla massa för det är vad hon gjort med mig en sådär en himla massa år :p du såg RÄTT Niina så fort jag har bil och körkort då ska jag jävlar köra runt på dig! ^^ Bara ringa mig så kommer jag på stört :p vilket lyx va ?!

Nej nog om det, ska snart hiva in mig i duschen och göra mig i ordning. Drygt timme kvar tills jag ska vara på banken! Håll tummarna nu att det ska gå bra så jag kan få mina pengar . Så inget "felar" orkar inte vänta fler dagar. Visserligen fick jag lite pengar igår, så det krisar inte egentligen. Men när man typ inte har ett ända öre att göra något för då VILL man ju få dom pengarna man kan få utan krångel..

Uppdaterar nog mer i kväll :) simma lugnt. Ha det gott. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Hur dum får man bli?

Just nu har jag ingen ekonomi för 5öre & här sitter man & funderar på om man kanske skulle ta tag i körkortet. Alltså hur dum får man bli? ^^ det är ju jätte bra att jag har börjat intressera mig vad det gäller körkortet men det kanske man skulle ha tänkt på under tiden man hade en ekonomi! :p hehe. Jag är inte så smart av mig har jag märkt. Nej men så fort pengarna börjar rulla in på mitt konto så ska jag börja spara pengar. Vill verkligen fixa körkort (skulle underlätta) så mycket ^^ slippa åka bus/tåg när man ska åka någonstans och så slipper man vara så beroende av någon annan! Som det är nu får jag snylta skjuss av Nina när vi ska till stan och mathandla tex. Skulle jag ha körkort & bil då skulle jag kunna åka till stan på egen hand om tex inte Nina kan åka :D och jag tänker vara hennes chauför (stavning?) en tid framöver när jag fått körkortet och bil :D då ska jag skjussa runt på henne en himla massa för det är vad hon gjort med mig en sådär en himla massa år :p du såg RÄTT Niina så fort jag har bil och körkort då ska jag jävlar köra runt på dig! ^^ Bara ringa mig så kommer jag på stört :p vilket lyx va ?!

Nej nog om det, ska snart hiva in mig i duschen och göra mig i ordning. Drygt timme kvar tills jag ska vara på banken! Håll tummarna nu att det ska gå bra så jag kan få mina pengar . Så inget "felar" orkar inte vänta fler dagar. Visserligen fick jag lite pengar igår, så det krisar inte egentligen. Men när man typ inte har ett ända öre att göra något för då VILL man ju få dom pengarna man kan få utan krångel..

Uppdaterar nog mer i kväll :) simma lugnt. Ha det gott. Kramis

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback