Huvudvärk :/

Uch, har sådan huvudvärk :/ men har bara mig själv att skylla. Har inte ätit typ något idag :o bara lite kräm. Men det är bara en mättnad känsla i 5min kanske sen är man hungrig igen ^^ är så dålig på att äta, jag bokstavligen hatar att äta ensam :S men så fort jag har folk kring mig el någon som sitter vid matbordet och äter tillsammans med mig då äter jag som jag ska. Måste försöka komma på något, som gör att det blir trevligare att äta mat fasten man är själv. För det funkar inte i längden att hoppa över maten så mycket som jag gärna gör :o det här handlar inte om lathet, för jag gör gärna mat, men vill helst inte äta :/ ärligt talat så är det verkligen piss och äta ensam! hade inte varit helt fel om man hade en pojkvän som man bodde ihop med :) men någon sådan har jag inte sett i kikaren, (har ingen, och ingen på G) som tur är har jag iaf 3 gosiga katter :D hade jag inte haft dom, då hade jag nog varit anoerxia fall vid det här laget ...

Ska fixa något att äta, så kanske huvudvärken ger med sig :) men väntar nog till favorit programmet, halv åtta hos mig :) sen efter det ska jag knalla bort till Nina och se på unga mammor :) också ett favorit program ^^ och till det ska vi mumsa på chokladpudding och grädde. Också en favorit. Wii, "får sällskap" :D

Ska ut och ta en cigg ^^ sen får vi se vad man ska göra efter det ;)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Huvudvärk :/

Uch, har sådan huvudvärk :/ men har bara mig själv att skylla. Har inte ätit typ något idag :o bara lite kräm. Men det är bara en mättnad känsla i 5min kanske sen är man hungrig igen ^^ är så dålig på att äta, jag bokstavligen hatar att äta ensam :S men så fort jag har folk kring mig el någon som sitter vid matbordet och äter tillsammans med mig då äter jag som jag ska. Måste försöka komma på något, som gör att det blir trevligare att äta mat fasten man är själv. För det funkar inte i längden att hoppa över maten så mycket som jag gärna gör :o det här handlar inte om lathet, för jag gör gärna mat, men vill helst inte äta :/ ärligt talat så är det verkligen piss och äta ensam! hade inte varit helt fel om man hade en pojkvän som man bodde ihop med :) men någon sådan har jag inte sett i kikaren, (har ingen, och ingen på G) som tur är har jag iaf 3 gosiga katter :D hade jag inte haft dom, då hade jag nog varit anoerxia fall vid det här laget ...

Ska fixa något att äta, så kanske huvudvärken ger med sig :) men väntar nog till favorit programmet, halv åtta hos mig :) sen efter det ska jag knalla bort till Nina och se på unga mammor :) också ett favorit program ^^ och till det ska vi mumsa på chokladpudding och grädde. Också en favorit. Wii, "får sällskap" :D

Ska ut och ta en cigg ^^ sen får vi se vad man ska göra efter det ;)
Puss & kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback