J*vla bank!

Vaknade vid 10.00 när klockan ringde. Var tvungen & ställa klockan på rigning annars hade nog risken varit stor att jag hade sovit länge. Och det går inte, inte idag för jag får besök av Monica vid 13.00 :) dags & sätta sig ner och prata om ekonomin! Jag ser fram i mot att träffa henne, för hon är så schysst och trevlig. Men ändå är jag nöervös. Även om jag vet att det kommer bli bra, hon brukar aldrig åka innan vi är 100% överräns om saker &ting. Så det känns faktiskt väldigt skönt.

Hur som helst, drog på mig kläder och sen knallade jag i väg till Konsum. På vägen dit ringer jag till min telefonbank för och kolla så att jag verkligen hade 200kr. Men det hade jag inte :o för banken har ju självklart dragit pengar. Så nu hade jag bara 116kr kvar .. Cp! Jag som bara hade 200kr tills måndag, ville verkligen köpa mest nödvändiga sakerna och sen ta ut 100kr så jag skulle kunna köpa pizza och äta det med Carro i kväll. Men det får jag tyvärr ställa in. För dessa 116kr jag hade så var jag tvungen & köpa lite kattmat, mjölk och annat smått och gått.. Suuuur jag blev! Jag som verkligen ville träffa Carro i kväll och umgås med henne! Inte för att jag var så jätte sugen på pizza och sådant men ändå. Aja det finns fler tillfällen. Får ju pengar på måndag :) så då kanske man kan hitta på något då el så...

Nu är klockan halv tolv, och vid 13.00 tiden rullar hennes bil in på gården! Så jag ska hoppa in i duschen nu och sen fixa lite . Plocka undan grejer för köksbordet och så. Vill ju inte att hon ska se mitt stök :p ^^ det är inte så farligt stökigt eftersom jag städade härom dagen men lite saker ligger det här och var som egentligen inte ska ligga framme...

Nej ta reda på detta och så. Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

J*vla bank!

Vaknade vid 10.00 när klockan ringde. Var tvungen & ställa klockan på rigning annars hade nog risken varit stor att jag hade sovit länge. Och det går inte, inte idag för jag får besök av Monica vid 13.00 :) dags & sätta sig ner och prata om ekonomin! Jag ser fram i mot att träffa henne, för hon är så schysst och trevlig. Men ändå är jag nöervös. Även om jag vet att det kommer bli bra, hon brukar aldrig åka innan vi är 100% överräns om saker &ting. Så det känns faktiskt väldigt skönt.

Hur som helst, drog på mig kläder och sen knallade jag i väg till Konsum. På vägen dit ringer jag till min telefonbank för och kolla så att jag verkligen hade 200kr. Men det hade jag inte :o för banken har ju självklart dragit pengar. Så nu hade jag bara 116kr kvar .. Cp! Jag som bara hade 200kr tills måndag, ville verkligen köpa mest nödvändiga sakerna och sen ta ut 100kr så jag skulle kunna köpa pizza och äta det med Carro i kväll. Men det får jag tyvärr ställa in. För dessa 116kr jag hade så var jag tvungen & köpa lite kattmat, mjölk och annat smått och gått.. Suuuur jag blev! Jag som verkligen ville träffa Carro i kväll och umgås med henne! Inte för att jag var så jätte sugen på pizza och sådant men ändå. Aja det finns fler tillfällen. Får ju pengar på måndag :) så då kanske man kan hitta på något då el så...

Nu är klockan halv tolv, och vid 13.00 tiden rullar hennes bil in på gården! Så jag ska hoppa in i duschen nu och sen fixa lite . Plocka undan grejer för köksbordet och så. Vill ju inte att hon ska se mitt stök :p ^^ det är inte så farligt stökigt eftersom jag städade härom dagen men lite saker ligger det här och var som egentligen inte ska ligga framme...

Nej ta reda på detta och så. Ha det gott

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback