Klantig till tusen :o



Haha, bilden förklarar allt ^^ hade precis dammsugit av på toaletten,
ställde upp kattlådan på toan, som jag brukar göra. Men denna gång
glömde jag att ställa ner den :o satte mig vid datorn och kollade mejlen
och så hör man en smäll. Springer till toan och ser detta. Antagligen har Lina
den filuren hoppa upp i lådan och då välte den. Skriker faaaan när jag såg
detta.. Fast det gick ganska fort och ta reda på det, men ändå! ^^ Lina tittar
bekymmrat och sedan börjar hon krafsa i sanden för och visa att man ska
"spara på det" och medan jag försöker ta reda på det, så sätter hon sig och kissar :o
tack hjärtat, du förgyllar mina dagar till dom bättre, ibland!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Klantig till tusen :o



Haha, bilden förklarar allt ^^ hade precis dammsugit av på toaletten,
ställde upp kattlådan på toan, som jag brukar göra. Men denna gång
glömde jag att ställa ner den :o satte mig vid datorn och kollade mejlen
och så hör man en smäll. Springer till toan och ser detta. Antagligen har Lina
den filuren hoppa upp i lådan och då välte den. Skriker faaaan när jag såg
detta.. Fast det gick ganska fort och ta reda på det, men ändå! ^^ Lina tittar
bekymmrat och sedan börjar hon krafsa i sanden för och visa att man ska
"spara på det" och medan jag försöker ta reda på det, så sätter hon sig och kissar :o
tack hjärtat, du förgyllar mina dagar till dom bättre, ibland!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback