Länge sen.!

Var ett tag sen jag uppdatera, kände att det var dags för det. Så ni inte tror att jag har försvunnit från jordens yta ;p mår inte sådär super bra just nu. Så jag har ärligt talat inte orkat blogga! ^^ men som sagt vad kände för och skriva en liten blogg nu. Vet dock inte om det kommer bli en kort än el lång. Återstå att se :p

Vet fortfarande ingenting om hur det kommer bli med min ekonomi! Går till brevlådan varje gång med förhoppningar om att ha fått något besked, vad som helst! Men det är tyst som i graven. Så det är väl bara fortsätta vänta, evig väntan! *suck* men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge :D har iaf lite pengar på mitt spar konto att ta i från. Så jag har faktiskt klarat det väldigt bra måste jag säga. Ärligt talat, bättre än jag trodde! och det känns väldigt tryggt. Så fort pengarna börjar rulla in, OM det nu blir så, då ska jag börja spara undan pengar. Känns så tryggt och veta att det finns och ta utav vid kris tillfällen....


Jobbet, ja du just nu är jag så fint som det heter "sjukskriven" el tja jag har inte det på papper. Men hittade inget bättre ord för det. Eller jag har tagit en paus från jobbet skulle man kanske kunna säga.! Pga, att jag inte mår så bra. Men så fort jag är på fötter igen, så återvänder jag dit. Och då ska Pia min handledare hjälpa mig och finna en praktikplats :D
alltså, jag mår egentligen inte jätte dåligt (så var inte orolig) men det har hänt en hel del saker och ja det är ganska mycket tankar i huvudet! Men inget allvarligt som sagt och jag vet att det kommer bli bra snart igen. Hihi! :)

Uch, börjar bli hungrig igen! *Suckar* ska nog ta fram lite bröd,smör och pålägg och äta. Borde inte äta med tanken på att klockan är en del. Men är man hungrig så är man, då lyssnar jag på kroppens signaler. Jobbigt och sova med tom mage. Sen blir det en tallrik med lite glas :P 

Nähe avrundar nog här! Godnatt ^^


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Länge sen.!

Var ett tag sen jag uppdatera, kände att det var dags för det. Så ni inte tror att jag har försvunnit från jordens yta ;p mår inte sådär super bra just nu. Så jag har ärligt talat inte orkat blogga! ^^ men som sagt vad kände för och skriva en liten blogg nu. Vet dock inte om det kommer bli en kort än el lång. Återstå att se :p

Vet fortfarande ingenting om hur det kommer bli med min ekonomi! Går till brevlådan varje gång med förhoppningar om att ha fått något besked, vad som helst! Men det är tyst som i graven. Så det är väl bara fortsätta vänta, evig väntan! *suck* men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge :D har iaf lite pengar på mitt spar konto att ta i från. Så jag har faktiskt klarat det väldigt bra måste jag säga. Ärligt talat, bättre än jag trodde! och det känns väldigt tryggt. Så fort pengarna börjar rulla in, OM det nu blir så, då ska jag börja spara undan pengar. Känns så tryggt och veta att det finns och ta utav vid kris tillfällen....


Jobbet, ja du just nu är jag så fint som det heter "sjukskriven" el tja jag har inte det på papper. Men hittade inget bättre ord för det. Eller jag har tagit en paus från jobbet skulle man kanske kunna säga.! Pga, att jag inte mår så bra. Men så fort jag är på fötter igen, så återvänder jag dit. Och då ska Pia min handledare hjälpa mig och finna en praktikplats :D
alltså, jag mår egentligen inte jätte dåligt (så var inte orolig) men det har hänt en hel del saker och ja det är ganska mycket tankar i huvudet! Men inget allvarligt som sagt och jag vet att det kommer bli bra snart igen. Hihi! :)

Uch, börjar bli hungrig igen! *Suckar* ska nog ta fram lite bröd,smör och pålägg och äta. Borde inte äta med tanken på att klockan är en del. Men är man hungrig så är man, då lyssnar jag på kroppens signaler. Jobbigt och sova med tom mage. Sen blir det en tallrik med lite glas :P 

Nähe avrundar nog här! Godnatt ^^


 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback