Lördag.!

Tvättar.. Och ska snart ta i tu med disken. Har lyckats sammla på mig ett helg berg full med disk! *suckar* att man aldrig lär sig att inte ta fram mer glas,tallrikar och bestick än vad man behöver ;) sen ska jag dammsuga och tvätta av golven! Inte för att jag tror det behövs egentligen! För jag gjorde det härom dagen! Men luktar ju så underbart när det är gjort, så jag tror jag ska offra mig att göra det.

Och i morgon kanske Nina och Tony kommer hit på en fika, då vill man för en gång skull kunna bjuda in dom till ett ren och fräsch lägenhet <3 :)

När alla "måsten" el som jag har fått lära mig, så heter det tydligen "bör" att jag måste inte tvätta kläder idag. Utan jag bör/behöver tvätta. Dessa måsten ordet ska man inte slösa på i onödan! Haha. Undrar vem som lärt mig och säga detta? :D

Så ska jag iaf på med myspys kläder, duscha och sen krypa ner i sängen och se på en massa filmer. Första filmen ut är flickan som lekte med elden (: såg på män som hatar kvinnor igår. Oj den var verkligen ruskigt bra :D så nu har jag iaf tagit mig i kragen och sett den! Vet inte vf men har verkligen dragit mig för och se på den. Men nu kan jag bara säga som så, ångrar inte att jag sett på den. Sitter här och väntar spänt som alla andra på att dom ska släppa 3.dje filmen :D den bara måste jag också se på sen, hihii !

Dricka kaffe och sen ut till tvättstugan! Hörs sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Lördag.!

Tvättar.. Och ska snart ta i tu med disken. Har lyckats sammla på mig ett helg berg full med disk! *suckar* att man aldrig lär sig att inte ta fram mer glas,tallrikar och bestick än vad man behöver ;) sen ska jag dammsuga och tvätta av golven! Inte för att jag tror det behövs egentligen! För jag gjorde det härom dagen! Men luktar ju så underbart när det är gjort, så jag tror jag ska offra mig att göra det.

Och i morgon kanske Nina och Tony kommer hit på en fika, då vill man för en gång skull kunna bjuda in dom till ett ren och fräsch lägenhet <3 :)

När alla "måsten" el som jag har fått lära mig, så heter det tydligen "bör" att jag måste inte tvätta kläder idag. Utan jag bör/behöver tvätta. Dessa måsten ordet ska man inte slösa på i onödan! Haha. Undrar vem som lärt mig och säga detta? :D

Så ska jag iaf på med myspys kläder, duscha och sen krypa ner i sängen och se på en massa filmer. Första filmen ut är flickan som lekte med elden (: såg på män som hatar kvinnor igår. Oj den var verkligen ruskigt bra :D så nu har jag iaf tagit mig i kragen och sett den! Vet inte vf men har verkligen dragit mig för och se på den. Men nu kan jag bara säga som så, ångrar inte att jag sett på den. Sitter här och väntar spänt som alla andra på att dom ska släppa 3.dje filmen :D den bara måste jag också se på sen, hihii !

Dricka kaffe och sen ut till tvättstugan! Hörs sen :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback