Lyckorus (:

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem från stan, vattnet är tillbaka. Gissa vem som tog ett glatt glädjeskutt. Äntligen slipper man konka hinkar fram & tillbaka. Och äntligen kan man duscha, ta ett glas vatten och det smakar mer än ljuvligt (: nästan glömt hur gott det är att dricka vatten. Nästan glömt hur det nänns och ta en varm dusch. Haha, nej nu överdriver jag :p men glad blev jag ....

Idag var Nina & Tony här och åt. Maten blev mycket god. Ris, kyckling och kurry sås (inte från påse) :) fast det blev Nina som gjorde det mesta av maten :p för jag hade så mycket annat att fixa med också (disken tex) men det är ju bra att man kan sammararbeta (stavning?)

Håller på att tvätta för fulla muggar ^^ inte det roligaste som finns, men det måste göras det med. Har bara någon enstaka maskin kvar. Så snart kan jag bära in den rentvättade tvätten och lägga in det i skåpet. Luktar så otroligt gott.

Sen ska jag försöka göra ett ryck och städa lite (hur jag nu ska orka det när ögonen går i kors redan) är ap trött :/
men vill ju att det ska vara städat och fint här OM min älskade farfar ska komma förbi under helgen och kolla på mitt element.. (får se om han kommer, man vet ju aldrig. Planer kan ändras snabbt :p)

Nej måste göra ett litet ryck, har bestämt mig för det (: kanske kan dra fram pyssel från scrapbook sen också :)
Får se vad jag orkar och inte orkar ^^

Trevlig helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Lyckorus (:

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem från stan, vattnet är tillbaka. Gissa vem som tog ett glatt glädjeskutt. Äntligen slipper man konka hinkar fram & tillbaka. Och äntligen kan man duscha, ta ett glas vatten och det smakar mer än ljuvligt (: nästan glömt hur gott det är att dricka vatten. Nästan glömt hur det nänns och ta en varm dusch. Haha, nej nu överdriver jag :p men glad blev jag ....

Idag var Nina & Tony här och åt. Maten blev mycket god. Ris, kyckling och kurry sås (inte från påse) :) fast det blev Nina som gjorde det mesta av maten :p för jag hade så mycket annat att fixa med också (disken tex) men det är ju bra att man kan sammararbeta (stavning?)

Håller på att tvätta för fulla muggar ^^ inte det roligaste som finns, men det måste göras det med. Har bara någon enstaka maskin kvar. Så snart kan jag bära in den rentvättade tvätten och lägga in det i skåpet. Luktar så otroligt gott.

Sen ska jag försöka göra ett ryck och städa lite (hur jag nu ska orka det när ögonen går i kors redan) är ap trött :/
men vill ju att det ska vara städat och fint här OM min älskade farfar ska komma förbi under helgen och kolla på mitt element.. (får se om han kommer, man vet ju aldrig. Planer kan ändras snabbt :p)

Nej måste göra ett litet ryck, har bestämt mig för det (: kanske kan dra fram pyssel från scrapbook sen också :)
Får se vad jag orkar och inte orkar ^^

Trevlig helg (:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback