Mötet ^^

Monica kom vid 13.00 som bestämmt. Drack lite & pratade om ekonomin & det gick bra :) fick igenom mitt förslag. Så jag är glad :) hon är inte omöjlig! Fast nu handlar det inte om att få viljan igenom riktigt :p men ändå. Det känns skönt att hon litar på mig! Och jag har faktiskt blivit bättre på att ta hand om mina pengar. Annat var det förr :p uch, det ska vi inte ens tala om. Så det känns faktiskt jätte skönt för min egen del. Slipper somna med huvudet full med tankar, hur ska jag få pengarna att räcka, hur ska jag göra? kan jag sälja något m.m :D ska kämpa på som aldrig förr när det handlar om ekonomin så jag en dag kan slippa ha en godeman. För så otroligt jätte kul är det faktiskt inte! Vill kunna bestämma över mina egna pengar.. Men har man svårt att handskas med det, så har man :p men jag kliver upp ett trappsteg varje månad. Ibland tar jag ett kliv ner. Men mitt mål är ju att en dag kunna gå upp för alla trappor och stanna där..

Btw, har nyss ätit lite våfflor med sylt och grädde. Och det var barnsligt gott :D

Ändrade planer, Carro kommer hit som planerat och det blir pizza kväll iaf. Tack vare Monica :D fanns 200kr kvar att få :p så jag fick lite extra pengar...

Ska till konsum om ett tag och köpa glödlampor, för alla mina har tagit slut typ :S mindre kul. Men vad göra? vill ju inte sitta i kolsvarta mörkret :p och mina ljus är typ också slut. Skönt att det är måndag snart :D då får jag pengar och då ska jag åka till stan och stor handla ... Det mesta är slut här hemma :p kul.. Neeej...

Ska göra något vättigt nu tänkte jag! Simma lugnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Mötet ^^

Monica kom vid 13.00 som bestämmt. Drack lite & pratade om ekonomin & det gick bra :) fick igenom mitt förslag. Så jag är glad :) hon är inte omöjlig! Fast nu handlar det inte om att få viljan igenom riktigt :p men ändå. Det känns skönt att hon litar på mig! Och jag har faktiskt blivit bättre på att ta hand om mina pengar. Annat var det förr :p uch, det ska vi inte ens tala om. Så det känns faktiskt jätte skönt för min egen del. Slipper somna med huvudet full med tankar, hur ska jag få pengarna att räcka, hur ska jag göra? kan jag sälja något m.m :D ska kämpa på som aldrig förr när det handlar om ekonomin så jag en dag kan slippa ha en godeman. För så otroligt jätte kul är det faktiskt inte! Vill kunna bestämma över mina egna pengar.. Men har man svårt att handskas med det, så har man :p men jag kliver upp ett trappsteg varje månad. Ibland tar jag ett kliv ner. Men mitt mål är ju att en dag kunna gå upp för alla trappor och stanna där..

Btw, har nyss ätit lite våfflor med sylt och grädde. Och det var barnsligt gott :D

Ändrade planer, Carro kommer hit som planerat och det blir pizza kväll iaf. Tack vare Monica :D fanns 200kr kvar att få :p så jag fick lite extra pengar...

Ska till konsum om ett tag och köpa glödlampor, för alla mina har tagit slut typ :S mindre kul. Men vad göra? vill ju inte sitta i kolsvarta mörkret :p och mina ljus är typ också slut. Skönt att det är måndag snart :D då får jag pengar och då ska jag åka till stan och stor handla ... Det mesta är slut här hemma :p kul.. Neeej...

Ska göra något vättigt nu tänkte jag! Simma lugnt :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback