Natt uggla ^^

Klockan är halv fyra & jag är fortfarande vaken! är en nattuggla ^^ & det kommer jag nog vara större delen av mitt liv, ända tills jag skaffar barn ;p för då går det inte och sitta uppe halva natten . Ska nog försöka sova snart, el om jag ska slå på en film och kolla på den en stund. Får se vad jag beslutar mig för :p

Igår hände det inte mycket alls. Chillade mest. Följde med Nina till familjecentralen (ett ställe inne i stan) men jag går runt och säger familje enheten, haha whatever. Nina var på ett "möte" & jag satt och hade koll på Tony. Så han lekte med leksakerna som fanns där och inte gick och störde Nina på mötet :p vi var där mellan 16-17.30 ..
Kan väl inte påstå att det var jätte underhållande precis, men det gick :p

Lånade även Ninas våffeljärn (något jag måste införskaffa sen) XD gjorde våfflor (8st) och det var riktigt gott. Fast dessvärre hade jag bara hallon sylt och socker hemma. Men jag sparade några som jag kan käka till frukost om ett par timmar. Ska till konsum och köpa cigg & grädde när dom öppnar vid 09.00 :p

Btw har börjat snacka med en skit go kille på www.Happypancake.se (: en singel sida. Efter några mejl bytte vi Msn och snackade där en stund. Efter en timme el något så bytte vi nummer & han ringde mig. Var skit nervös innan jag svarade, första tanken var nej jag skiter i & svara. Men det gjorde jag naturligtvis inte, vi pratade en stund i telefon (: och det var nice! 23år är denna grabb & bor i Uddevalla :S det är ju inte allt för skoj. Verkligen tråkigt att han bor så långt bort. Men ibland får man offra sig. Tänk om han kanske är drömprinsen :p haha ! ^^

Nej nu börjar jag få kramp i mina armar, ligger i sängen med datorn framför mig. Ligger hur konstigt som helst så jag pallar inte skriva mer :p men med andra sidan kanske dags och sova snart ... Så jag tackar för mig, godnatt.
Snart godmorgon för eran del. Hehe för mig också :p ska till konsum runt 9 tror jag och vid 13.00 har jag ett möte med min godeman, dags och diskutera ekonomin. Lite små nervös för att hon ska komma det är man. Men det brukar gå bra :p och vi är alltid överräns innan hon åker :p

Och vid 19.00 ungefär kommer Carro. Vi ska käka pizza & se på film. Ska bli skoj!

Nej godnatt nu .. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Natt uggla ^^

Klockan är halv fyra & jag är fortfarande vaken! är en nattuggla ^^ & det kommer jag nog vara större delen av mitt liv, ända tills jag skaffar barn ;p för då går det inte och sitta uppe halva natten . Ska nog försöka sova snart, el om jag ska slå på en film och kolla på den en stund. Får se vad jag beslutar mig för :p

Igår hände det inte mycket alls. Chillade mest. Följde med Nina till familjecentralen (ett ställe inne i stan) men jag går runt och säger familje enheten, haha whatever. Nina var på ett "möte" & jag satt och hade koll på Tony. Så han lekte med leksakerna som fanns där och inte gick och störde Nina på mötet :p vi var där mellan 16-17.30 ..
Kan väl inte påstå att det var jätte underhållande precis, men det gick :p

Lånade även Ninas våffeljärn (något jag måste införskaffa sen) XD gjorde våfflor (8st) och det var riktigt gott. Fast dessvärre hade jag bara hallon sylt och socker hemma. Men jag sparade några som jag kan käka till frukost om ett par timmar. Ska till konsum och köpa cigg & grädde när dom öppnar vid 09.00 :p

Btw har börjat snacka med en skit go kille på www.Happypancake.se (: en singel sida. Efter några mejl bytte vi Msn och snackade där en stund. Efter en timme el något så bytte vi nummer & han ringde mig. Var skit nervös innan jag svarade, första tanken var nej jag skiter i & svara. Men det gjorde jag naturligtvis inte, vi pratade en stund i telefon (: och det var nice! 23år är denna grabb & bor i Uddevalla :S det är ju inte allt för skoj. Verkligen tråkigt att han bor så långt bort. Men ibland får man offra sig. Tänk om han kanske är drömprinsen :p haha ! ^^

Nej nu börjar jag få kramp i mina armar, ligger i sängen med datorn framför mig. Ligger hur konstigt som helst så jag pallar inte skriva mer :p men med andra sidan kanske dags och sova snart ... Så jag tackar för mig, godnatt.
Snart godmorgon för eran del. Hehe för mig också :p ska till konsum runt 9 tror jag och vid 13.00 har jag ett möte med min godeman, dags och diskutera ekonomin. Lite små nervös för att hon ska komma det är man. Men det brukar gå bra :p och vi är alltid överräns innan hon åker :p

Och vid 19.00 ungefär kommer Carro. Vi ska käka pizza & se på film. Ska bli skoj!

Nej godnatt nu .. XD

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback