:o

Kommer aldrig lyckas gå ner ett ända kilo :o går inge bra med & försöka hålla sig borta från allt gott som finns i affärerna. Idag köpte jag ostbågar från mejk (veckans klipp,endast 5kr) så då var man ju bara tvungen att passa på. För annars kostar en påse runt 20kr. Haha ^^ så nu sitter man här och äter det, kunde inte låta bli och till det blev det RC cola . Uch och fy på mig :S vill ju gå ner i vikt. Men så svårt och motstå det goda. Nej ska försöka skärpa mig, måste försöka lite mer! Undantag idag. (Hoppas jag) :P

Håller på att lägga in lite bilder från telefon, ska bjuda på en el två här. Sen ska jag ta tag i maten, fixa den tills i morgon =) sen ta fram kläder. Duscha och sova! Men först av allt innan ja gör något annat så ska katterna ha mat.
Godnatt, sov gott :)

Dagens irritation, kattsanden på konsum var slut :S så jag hoppas verkligen det finns i morgon (en butik anställd sa att det skulle komma i morgon iaf)

Dagens bästa, badhuset ^^



Mina ostbågar och Rc cola :P ruskigt gott men onyttigt ..



Mitt sovrum, en del av det iaf & en massa ljus :) mys!



En bild på mig ^^ ser helt "miffo" ut. Håret ser förjävligt ut, måste
klippa det. Vilket jag ska göra ev den 16.onde . Måste färga om ögon
brynen igen, för färgen har blekts. Och det är kallt ute. Så jag fryser!
Står och väntar på bussen, på väg till stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

:o

Kommer aldrig lyckas gå ner ett ända kilo :o går inge bra med & försöka hålla sig borta från allt gott som finns i affärerna. Idag köpte jag ostbågar från mejk (veckans klipp,endast 5kr) så då var man ju bara tvungen att passa på. För annars kostar en påse runt 20kr. Haha ^^ så nu sitter man här och äter det, kunde inte låta bli och till det blev det RC cola . Uch och fy på mig :S vill ju gå ner i vikt. Men så svårt och motstå det goda. Nej ska försöka skärpa mig, måste försöka lite mer! Undantag idag. (Hoppas jag) :P

Håller på att lägga in lite bilder från telefon, ska bjuda på en el två här. Sen ska jag ta tag i maten, fixa den tills i morgon =) sen ta fram kläder. Duscha och sova! Men först av allt innan ja gör något annat så ska katterna ha mat.
Godnatt, sov gott :)

Dagens irritation, kattsanden på konsum var slut :S så jag hoppas verkligen det finns i morgon (en butik anställd sa att det skulle komma i morgon iaf)

Dagens bästa, badhuset ^^



Mina ostbågar och Rc cola :P ruskigt gott men onyttigt ..



Mitt sovrum, en del av det iaf & en massa ljus :) mys!



En bild på mig ^^ ser helt "miffo" ut. Håret ser förjävligt ut, måste
klippa det. Vilket jag ska göra ev den 16.onde . Måste färga om ögon
brynen igen, för färgen har blekts. Och det är kallt ute. Så jag fryser!
Står och väntar på bussen, på väg till stan ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback