Och ...

"Klassens" prins is back :) är verkligen jätte glad. Han hittade mig på face, efter en hel del letande :p lade till mig som vän. Så jag skrev till honom & frågade hur det var. Och då öppnade han en chatt. Så vi snackade där en stund.
Sitter & väntar på att han ska ringa, vilket han ska göra runt 22.00 tiden (hoppas) att han gör det. Skulle vara kul & snacka bort en stund. För mycket har ju hunnit hända sen sist vid hade kontakt. Vilket var typ evigheter sen.. Denna gång får han f*n inte bara försvinna sådär :o hehe!


Nej ska ta och hämta vatten i tvättstugan och chilla. Sen sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
laststarinthesky -

Och ...

"Klassens" prins is back :) är verkligen jätte glad. Han hittade mig på face, efter en hel del letande :p lade till mig som vän. Så jag skrev till honom & frågade hur det var. Och då öppnade han en chatt. Så vi snackade där en stund.
Sitter & väntar på att han ska ringa, vilket han ska göra runt 22.00 tiden (hoppas) att han gör det. Skulle vara kul & snacka bort en stund. För mycket har ju hunnit hända sen sist vid hade kontakt. Vilket var typ evigheter sen.. Denna gång får han f*n inte bara försvinna sådär :o hehe!


Nej ska ta och hämta vatten i tvättstugan och chilla. Sen sova!
Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback